oh that's just purrfect.


Deze week een sketchuitdaging op het blog van de Dutch Card Lovers, Door mij getekend in paint, 't ziet er niet echt professioneel uit, maar volgens mij is het wel een bruikbare! De sketch is gebaseerd op dit kaartje. Mijn kaartje is gemaakt met een mix van materialen: Eline's Huis, Lawn Fawn, en Sn@p. De pailletjes zijn van Esprit ;)


Wil je ook meedoen? Op het blog van de Dutch Card lovers vind je meer inspiratie. De sponsor zorgt voor een gave prijs en de winnaar mag ook een keer meedraaien als gast-designer bij een volgende challenge. 

Reacties

  1. Tof kaartje, zeg! Leuke materialen van Eline, Lawn Fawn, mooi zo!
    Gezellige dag verder, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm zo schattig! Heel leuk! Vind het uitstekende blaadje met tekst en de knijper er bij ook zo een leuk detail. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaart! Dat poesje is zoho leuk! En de sketch is erg leuk vooral nu ik hem zo uitgewerkt zie mmm kijken of ik tijd vind om een poging te wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, dat poesje, zo leuk! De sketch heb je goed bedacht en je kaart is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jouw kaartje een van de leukste! Zo schattig dat katje en dan het kaartje met knijpertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart en een leuke uitdaging! Wie weet vind ik nog ergens wat tijd ervoor... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt super gedaan Margot, hij is ook zo heerlijk speels en vrolijk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaartje is dit Margot, leuk om het papier van Eline weer eens terug te zien, dan denk je bij jezelf moet ik ook eens gaan gebruiken ;-)), ik vind het een hele bruikbare schets, ik moest er gisteren al meteen mee aan de slag, hi hi. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie mix van verschillende merken; ik vind 'em super! Is die tekst/quote van Sn@p? Ben er wég van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is van de kattenlijn van Sn@p!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen