Pagina's

zondag 8 juni 2014

DCL 5 jaar!!!


Hoera, 5 jaar Dutch Card Lovers! Daarom deze keer een bijzondere uitdaging. Om de volledige opdracht te krijgen, bloghop dan mee naar RosalienAnjaMarjan en onze gast-designer Nelleke. Op elk blog vind je een onderdeel van de uitdaging, die samen een kaart maken. Laat ook bij ieder blog een berichtje achter, want alleen dan maak je naast de gebruikelijke prijs van de sponsor ook kans op een leuke prijs van ons persoonlijk! 

Mijn prijs bestaat uit een aantal vellen papier (15x15) van LawnFawn, een chipboard roos, een prachtige stempel, een velletje letterstickers en drie kleuren touw!


Mijn onderdeel van de opdracht is technieken. Maak een keuze uit de volgende:

1. Watercoloring
2. Heat Embossing
3. Inlaid Diecuts
4. Stencils
5. Embossing

Uiteindelijk verzamel je dus vijf onderdelen. Laat bij ieder blog een berichtje achter, maak een kaart en plaats deze op de gebruikelijke manier op het blog van de Dutch Card Lovers. Je hebt de tijd tot 20 juni 18:00, veel succes en plezier! 

Mijn eigen kaart bestaat uit de volgende onderdelen:
Anja: #2
Marjan: #1
Nelleke: #5 (vrije vertaling)
en #3 van mijzelf ;) 

Helaas kan Ellen, door familieomstandigheden niet meedoen met deze uitdaging, maar voel je vrij om ook haar blog te bezoeken! 




47 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaart, en wat een gave opdracht, ook de prijs is superleuk om te winnen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margot,
    wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. En wat een originele bloghop hebben jullie verzonnen.
    Ik ga mijn best doen weer mee te doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera voor DCL! Wat een leuk kaartje! Die lawn fawn diertjes staan ook bij mij hoog op de verlanglijst, zo lief! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Harstikke leuke uitdaging en ook jouw kaart is weer een plaatje, Margot.
    Heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een plaatje weer Margot en ach dat schattige konijntje wat zijn die stempels toch leuk he? Een schitterend prijsje geef je weg hoor zou ik wel willen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart heb je gemaakt en wat een leuke uitdaging is dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blogspot! Je konijntje... cute! Lief kaartje! Super leuk ook met de vogeltjes op de achtergrond. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke opzet van deze jubileum challenge! Schitterende kaart heb je gemaakt Margot.
    En wat een super leuke prijzen, bedankt voor deze kans!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor, hoe je deze keer aan de ingrediënten voor een kaart moet komen. Jouw kaart is helemaal mijn stijl natuurlijk. En de kleuren combineren zo lekker rustig. De techniek staat op mijn lijstje, hop....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Feest bij DCL! Gefeliciteerd! Wat een leuke challenge hebben jullie bedacht om het vijfjarig jubileum te vieren. Vind jouw kaartje enig, lekker CAS en lekker vrolijk.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk wat jullie allemaal bedacht hebben met jullie vijf jarig bestaan. En een leuk idee om delen van jullie kaart op het blog van DCL te laten zien, zodat als we hier aan komen de mooie kaart helemaal kunnen zien. Jij bent een van de laatste die ik bezoek. Maar de mogelijkheden met de opdracht zijn meer als voldoende aanwezig, dat gaat helemaal goed komen. Fijn weekend nog, groetjes, ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook jij van harte gefeliciteerd met deze 5e DCL-verjaardag. Wat een super leuke challenge en gave kaart heb jij er voor gemaakt Margot, enige kleurtjes and sweet bunny!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze challenge is zooooo leuk. Wat is je kaart gaaf! Lekker strak en mooie kleuren. Mooi zoals je de sterren hebt gemaakt. Ach en dat konijntje:)Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En bij jou kies ik voor de embossing: dat blijf ik leuk vinden ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gaaf is je kaart met de ster en het schattige konijntje! De lijntjes met vogeltjes en dots zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met jullie jubileum, een lustrum vol leuke challenges! En wat een gave uitdaging hebben jullie deze keer bedacht, ik heb al een notitie gemaakt met alle keuzes ik (niet...) kan maken ;)
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Lief, schattig konijntje is het en ik ben dol op sterren!
    Ik hop nog even terug naar de andere dames om ook daar een reactie achter te laten.
    grz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O, wat een mooie verwerking en wat leuk die sterren zo, de mogelijkheden zijn eindeloos. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind jullie idee erg leuk, en je kaart super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum.
    En deze kaart vind ik echt heeeel leuk. Dat schattige konijntje maakt het helemaal af.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie lay-out! En heel mooi die kleuren zo! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart!!!
    Vind hem super leuk.
    gefelciteerd met het vijf jarig bestaan van DCL en ga zo door.
    Dit vind ik een super leuke uitdaging.
    Ik heb alles opgeschreven waar ik wat kan vinden, leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum!!
    Ter gelegenheid hiervan hebben jullie een geweldige uitdaging bedacht!
    Je kaart is zooo gaaf!! Mooi hoor die inleg techniek!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan! Mooie creaties hoor! En wat een leuke uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met het lustrum! Weer een mooi DT voorbeeld! Ik ga proberen mee te doen, krijg helemaal de scrapmood 😃

    Gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Allereerst gefeliciteerd :) leuke uitdaging hebben jullie bedacht en wat heb je er weer iets moois van gemaakt, ga gauw even verder hoppen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een "sweet" kaartje Margot, past helemaal bij deze schets

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi! Uitgebreide opdracht, leuk! En je prijs ook natuurlijk ;-)
    Mooi kaartje heb je gemaakt, prachtige kleuren met die bijpassende vogeltjes, heel cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Margot,
    Je kaartje is echt super, wat een lief stempeltje ( met tekst)
    Leuk deze bloghop voor 5 jaar DCL,mooie prijs, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met het 5 jarig jubileum.
    Mooie kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Proficiat met het vijfjarig bestaan !
    Leuke challenge !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een heerlijk vrolijk kaartje weer Margot, hier wordt je opslag vrolijk van.
    Superg edaan.
    En je prijs is gaaf....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met jullie jubileum. En wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik heb bij jou gekozen voor embossen.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met jullie 5e verjaardag!! Ik hop al jullie blogs bijlangs, ontzettend leuk om zo de challenge te organiseren! Je kaartje vind ik erg leuk, té schattig dat kleine konijntje:)
    Groetjes en ik hop weer een blogje verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie kaart met fijne details! Ik heb verwezen naar je blog, je hebt me kunnen inspireren met één van je vorige kaartjes! :) Groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke kaart !!!!
    En ik bloghop eens naar de volgende:)
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik van harte feliciteren met uw verjaardag en wensen succes. Ik heb al een kaartje gemaakt ter ere van uw 5e verjaardag en ik hoop dat mijn vertaling moeilijkheden dit niet kunnen voorkomen.
    Met de hitte, Elena.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Van harte gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van DCL.
    En wat een mooie en lieve kaart heb je gemaakt!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Bij het lezen van je blog begreep ik echt wat de bedoeling is! Wat leuk, mijn hersenen draaien op volle toeren om iets leuks te bedenken! Wat een leuke kaart en een leuk idee. Bedankt!
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ja, weer een echte Margot, net als je prijs, geweldig mooi. hoop dat het me nog lukt om mee te doen aan deze challenge, natuurlijk ook jij GEFELICITEERD met het 5 jarig bestaan van DCL

    Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Margot,
    Leuk dat je me weer gevonden hebt. Wat heb je een lief kaartje gemaakt super leuk!

    Enne hobbyvoordelig is aan te raden hoor was er, al woon ik 14 jaar in ypenburg, nog nooit geweest.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel mooi is ook jouw inspiratiekaartje Margot voor het 5 jarig jubileum van het fantastische challengeblog DCL....ik ben druk doende om er ook wat voor te maken....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Op deze manier is bloghoppen erg leuk en spannend. Jullie vieren het eerste lustrum echt op een bijzondere manier en de challenge is dus echt uniek.
    Ik vind je kaart erg vrolijk met deze kleuren. Gaaf gedaan hoor!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een erg leuke bloghop, misschien kom ik er wel aan toe. Ga snel de andere opdrachten zoeken...
    En een superleukkaartje Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoera! DCL 5 jaar! Gefeliciteerd!
    Wat een leuke opdracht hebben jullie verzonnen. Wat een geweldig kaartje heb je er van gemaakt, met vrolijke kleurtjes.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Margot,

    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van DCL.De uitdaging is echt een uitdaging. je moet goed opletten, dat je alle keuzes mee neemt. Wat leuk, dat jullie cadeautjes weggeven!
    Ik vind je kaartje met de Memorybox die erg geslaagd.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...