Pagina's

vrijdag 18 juli 2014

A Perfect Day


Less is More!

Na uren schuiven met heel veel papiertjes, een hoop gemopper en niet tevreden, uiteindelijk heel veel weggelaten.... Nu wel blij met dit zonnige kaartje!  Mijn vriend zei zelfs: 'je had het aan het begin van de avond al even zo liggen'..... Hebben jullie dat ook wel eens? 

De kaart is gemaakt naar aanleiding van een sketchuitdaging op het blog van Bij Oma Dee. Met spulletjes uit de Idee&Post, de slippertjes zijn al oud, die had ik nog liggen en hebben nu een bestemming gekregen. De stans is van MFT, gezien op een kaartje van Nadine en toen meteen gekocht! 


8 opmerkingen:

  1. dit is echt een op en top zomerse kaart ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ja, dat urenlange schuiven ken ik (-:
    Hoe leuk is jouw schuifpartij geworden! Schattig met de slippers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms lukt iets meteen, maar andere keren ben ik ook uren aan het schuiven. Soms met flinke tegenzin omdat het niet lukt, maar net zo vaak omdat ik in het proces steeds weer leuke nieuwe ideetjes krijg om het anders te rangschikken. :) De slippertjes zijn grappig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha heel herkenbaar maar uiteindelijk mag het resultaat er zijn, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schuiven gebeurt hier ook veel... soms loop ik er ook een hele poos bij weg en dan weet ik het daarna ineens wel. Dit is een topkaartje geworden, Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi deze layout! Alle elementen passen perfect! Zo ben ik ook wel mer stempels aan het schuiven voor ik er inkt bij gebruik...heel herkenbaar! Fijn weekend verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer herkenbaar! Ik heb juist dat ik vaak nog van alles toevoeg in het laatste stadium haha. Maar deze CAS kaart is super geworden, leuk dat je meedoet met de schetsuitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi
    Ik ken dat als het dan niet lukken wil is dat zo grrrrr. Maar ik vind deze kaart ook weer een toppertje.
    Groetjes thamar

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...