Een Zwijnenstal...


Iets anders dan een kaart, dat is deze week de uitdaging bij de Dutch Card Lovers. Met de leuke knipvellen, stansen en papier van Eline Pellinkhof maakte ik dit zwijnenstalletje in een luciferdoosje, die ik voor de gelegenheid maar heb ontdaan van alle nog bruikbare lucifers ;)


Zijn ze niet schattig, die biggen! Kan best, een beetje roze bij de geboorte van een jongen toch? 


Doe ook mee met deze uitdaging, allles mag, behalve een kaart, dat is niet al te moeilijk toch?


Jullie hebben tot vrijdag 18 juli, 18:00 de tijd om je creatie te plaatsen.

Reacties

  1. Ge-wel-dig! Te leuk en schattig, echt een verrassing als je hem open doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha een zwijnenstal. Ik vind hm helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het zo schattig! Zulke leuke, vrolijke biggetjes die daar gezellig samen in de stal spelen! Hihi, nee, lucifers en baby's gaan niet goed samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit rose mag zeker bij een geboortekaartje van een jongen, wat geweldig leuk dit biggetjes! Super gedaan. Leuke uitdaging. fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, ik vind de naam alleen al geweldig! En een beetje roze voor een jongen is alleen maar tof!
    Fijne zondag! Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw...wat gaaf, geweldig hoe je dit hebt gedaan en dat allemaal met zo'n klein doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit enig! Super leuk bedacht en gemaakt!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik keek wel raar op bij de titel hier, maar met deze vrolijke en mooie kaart kun je alleen maar glimlachen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastisch, Margot!!! Ik vind werkelijk een té schattig varkensstalletje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahaha wat een super leuk doosje is dit geworden.
    En die zwijntjes zijn zo liefffff.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten