Happy Birthday


De nieuwe uitdaging op het blog van de Dutch Card Lovers is leuk! Gebruik waterverf op je kaart. Helemaal uit mijn comfortzone, lekker gekliederd met inkt (van SU) op een clearblok, dit nat gespoten met een mister en een afdruk daarvan gemaakt, makkelijk en een groot effect! Youtube staat vol met filmpjes van deze techniek. Het leuke vliegtuigje en tekst komen uit de BirthdayBoy-kit van Cards&Wishes

Vanwege de zomer duurt deze uitdaging geen twee, maar vier weken, extra lang de tijd  (tot 29 augustus 18:00) om iets te maken! De sponsor zorgt voor een leuke prijs en de winnaar mag een keer meedraaien als gast-designer bij een volgende challenge! 


Reacties

  1. Leuke overloop van de kleuren! Het vliegtuigje met de tekst is ook geinig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uit je comfortzone lijkt geen probleem bij jou; Wat is deze mooi en leuk! Fijne zondag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leukerdje, mooi geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om eens iets anders te proberen! Heel erg leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi geworden! Je zou niet zeggen dat het uit je comfortzone is, heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een heel leuk kaartje en een superleuk effect met je waterverftechniekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Simpel maar supermooi effect. Gaaf met dat vliegtuigje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi
    Leuke kaart. Ik vind het vliegtuig echt gaaf. Zoiets zat ook een keer bij ep scrapbook papier als sticker.
    Leuk leuk leuk
    Groetjes 6

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje, ik heb ook nog een vliegtuigje liggen, brengt me op ideeën! Ik zal er trouwens nog eens over denken om mee te doen aan de challenge, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart, Margot!
    Ik heb die kit van Ingrid ook liggen....bedankt voor het leuke idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb je toch erg leuk gedaan, met dat waterverf! Super zo als achtergrond en een geweldig leuk idee met dat vliegtuigje er voor! Toppie!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave techniek, dat ga ik ook eens proberen :)
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een súper gaaf kaartje!! Je achtergrond en schets zijn prachtig!!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met gave kleuren combi en lootjes zitten bij mij in een doos of afgesloten box albums heb ik ook leeg gehaald....ben ik het zat...move ermee...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig leuk kaartje weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen