Hello Boy


Bedankt voor alle leuke en enthousiaste reacties op mijn meisjes babykaart. Om een beetje in evenwicht te blijven heb ik nu een jongens babykaart gemaakt. Het is mijn bijdrage voor de LiftChallenge. Daar wordt gevraagd om een erg leuk kaartje van Amber Hight te liften. 

Deze keer voor mijn doen dicht bij het origineel gebleven... ;)
Alleen maar cardstock gebruikt in turquoise, lichtblauw en wit. De embossingfolder, het uitgestanste label en het stempeltje zijn van SU, het lint is van Eline's Huis. Paperclipje, nietjes en klaar! 


Reacties

  1. Prachtig ontwerp, de giraf is heel leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi
    Ja jij denk dat ik die kaart wel aan mijn man kan geven Ha Ha .

    Jou kaartje is weer super leuk
    een heel lief kaartje zo .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij stond er een heel lief tekstje op je kaart, daar gaat hij vast heel blij mee zijn :)

      Verwijderen
  3. Dat girafje er half p gestempeld vind ik zo leuk. Ik weet niet wat er gebeurde maar ineens was mijn reactieveldje weg maar ik zie hierboven wel dat hij er staat, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ook deze jongenskaart is origineel en mooi! Super! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is mooi geworden Margot!!
    Echt geweldig.
    Ik heb vanmiddag ook zitten stoeien met deze lift-kaart maar mijn kaart is gewoon MISLUKT haha. Geloof dat ik maar een keer oversla...
    Jou kaart is in ieder geval heel goed GELUKT!!
    Fijn weekend en groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mislukt? Nou maak je mij heel nieuwsgierig! :)

      Verwijderen
  6. Jij speelt zo leuk met 'afgekapte' afbeeldingen! Super leuke lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje, weer zo origineel echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou wel van deze kleuren en die giraffe vind ik gaaf. Lekker hip :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! die nieuwe embosfolder is toch ook wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Margot,

    Ik dacht dat ik je al lang volgde maar kennelijk niet dus bij deze heb ik het snel goedgemaakt en zie alleen maar leuks op je blog!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja de grote dots heb ik gisteren binnen gekregen, blij mee, te leuk!
    Je lift herkende ik gelijk in de leeslijst, en wat ist ie leuk geworden! Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuk zeg!
    Hele gave uitwerking!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke lift! Leuk ook hoe hij net anders is dan de orginele kaart, vooral de paperclip vind ik erg origineel!
    groet, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje! Ik heb hetzelfde stempel setje gekocht maar nog niet gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toch een echte Margot, hoor! Je hebt er een gaaf en beetje stoer kaartje van gemaakt, erg leuk! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben fan van die giraf! Heel leuk deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ahhh die giraffe is tof! Wat een fijn kaartje is dit. Grappig dat je met babykaartjes vaak van beide een wil maken. Met verjaardagskaarten heb ik dat helaas nooit haha. Leuk dat je weer met ons meedoet Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart. Mooi dat je hem boven vast hebt gestikt en onder vast hebt gezet met een nietje.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten