Pagina's

vrijdag 5 september 2014

Haaksels en Breisels


Wie mij op Instagram volgt kent deze foto's al. De laatste tijd veel gehaakt en gebreid. Geboorteslingers voor 3 collega's.


Een kleine Chi voor mijn nichtje. Met dank aan MejuffrouwB voor alle hulp!


Een mand voor de katten, waar ze niet in willen zitten. Het gratis patroon vind je op EchtStudio


Een sjaal waar een gratis patroon van is op Ravelry. Gebreid van prachtig bamboo-garen, volledig fairtrade!


Laarsjes voor Sassa van het Zandkasteel, die inmiddels ook af is, maar die kan ik nog niet laten zien.


Een vestje, die mijn nichtje niet past en daarom opgestuurd wordt naar een collega en haar pasgeboren dochter. 


Lest best is Sophie, is ze niet schattig! Het patroon vind je in het boekje Amigurumi's in love van Tessa van Riet - Ernst.

De foto's zijn een beetje klein. Als je wilt kun je op mijn Instagram-link klikken in de rechter menubalk, dan zijn de foto's wat groter. 

19 opmerkingen:

  1. Wat een productie, en wat mooi allemaal! Rare katten, dat ze niet in zo'n mooie mand willen!

    Fijn weekend, groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er allemaal leuk/schattig/vrolijk uit! Ik krijg spontaan zin om voor de derde keer aan mijn sjaal te beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ja, zeg, willen je katten niet in deze prachtige mand?
    Je hebt een hoop leuke geproduceerd, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij veel gemaakt! Ben zelf al een paar maanden bezig met een grannydeken, maar dat wil nog niet echt vlotten.
    Wat is schatje is Sophie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Margot wat een werk allemaal! Maar alles is even mooi geworden, vooral de vlaggetjes en het mandje vind ik geweldig.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en mooie haaksels en breisels! Schattig ook! Je sjaal is mijn favoriet, die ziet er super mooi uit. Lekker bezig zeg! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben gek op je haaksels. Die vlaggetjes zijn heel erg gaaf en die chi is echt te schattig!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi
    Ik ben stik jaloers! !! Ik heb al zo vaak geprobeerd te haken en ik kan alleen grannys squares haken. Maar wat geweldig wat jij allemaal maakt top hoor.
    Fijn weekend
    Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ongelooflijk leuke dingen heb je allemaal gemaakt! Ik had inderdaad al wat op Istagram voorbij zien komen maar zo alles op een rijtje is erg leuk om te zien. Ik vind die poezenmand erg droog met de poes er zo poserend naast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een productie zeg!! Wow! Haha, ik moet erg lachen om de kattenmand! Zo hetkenbaar, zodra je iets voor ze koopt/maakt moeten ze het niet, nee, ze zoeken gewoon iets uit wat zij willen! Eigenwijze portretten;) de laatste knuffel is echt super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een paar dingetjes had ik al eens gezien, wat is het allemaal mooi Margot! Die sjaal zal ook best veel werk geweest zijn! Ja, katten... hebben een eigen willetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel voor je complimentje op mijn Craftchaos blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je leuke dingen gemaakt Margot, heel wat anders dan scrappen, maar wel erg leuk,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sow... Je hebt je niet hoeven vervelen. Super leuk gemaakt allemaal.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat zou ik dat ook graag kunnen! Ik vind het allemaal prachtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooo wat een leuke dingen allemaal! Knap wat je allemaal kunt maken!! En je kaartjes hieronder zijn ook allemaal even leuk.. Super!!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent druk geweest zie ik ;-) Prachtige haak en breisels, ik doe het je niet na!
    Dank voor je verrassingsenveloppe, ik vond hem na thuiskomst van vakantie. Het was absoluut niet nodig geweest maar wel ontzettend leuk! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...