Pagina's

maandag 6 oktober 2014

a happy hello




Een geweldig creatief weekend gehad samen met 10 (scrap)vriendinnen in Woudenberg. Dit is inmiddels een jaarlijkse traditie van het Scrapangels-forum.
Aanvankelijk niet veel inspiratie, dit is het eerste kaartje wat ik maakte, maar die heb ik volledig gelift. Daarna helemaal los gegaan en nog 10 kaarten gemaakt! Dus de komende tijd heel veel verse kaartjes ;)

Het prachtige verloop-papier is trouwens van Glitz-Design en de hello-stans is van Studio Calico. Het hertenstansje is van Memory Box.

...wordt vervolgd...

18 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi
    Dat klinkt heel gezellig
    en zal het vast geweest zijn
    (Was Miranda daar ook ?)

    Dit ziet er weer super mooi uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Feest op jouw blog dus de komende tijd, leuk! Moest je de vorige keer ook niet even inkomen en startte je ook met liften! Heerlijk, zo een weekend. Tot snel dan maar weer he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie lift is toch ook goed! Heel leuk kaartje Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha ja dan waren de gebakjes ook lekker .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik ben nu al benieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig zeg! En dan komt er ook nog zoveel moois uit je vingers, leuk!
    Gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liften is prima, daar hebben wij tenslotte Pinterest, andere blogs en tijdschriften voor (gelukkig maar) (=
    Leuke, vrolijke kaart. Ook ik ben benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er is niets mis met liften; dat doe ik meestal:) Ik ben niet zo;n creatief genie met allerlei unieke ideeén. Maakt toch ook niet uit? Ik vind je kaart prachtig; mooi zoals je de stansen hebt gebruikt. Die verlopende kleuren op de tekst vind ik gaaf! En een hert is mijn favoriete dier; daarmee doe je mij altijd een plezier.
    Ook ik kijk uit naar de andere kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kom maar door met je kaartjes, ik kan wel wat inspiratie gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en je eerste was gelijk goed geslaagd! erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hoi

    wat een leuke post heb je er weer opgezet. kaartje ziet er weer top uit.
    wat gezellig dat jullie dat doen met z'n allen scrappen. Woudenberg dat is een mooi dorp , haha woon er vlakbij.

    Groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk een weekend met zijn alle, dat mis ik dan wel weer eens..
    Doe echt te weinig...

    Geweldige kaart vind ik dit..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soms moet je er gewoon even inkomen, maar ik vind het knap als je in gezelschap kaartjes kunt maken. Ik kan het echt niet. ja, namaken wel,dat weet je :) Deze lift belooft al heel wat, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb er 4 of 5 gemist zondag, dus ik ben heel erg benieuwd. Laat ze maar komen.

    Deze is iig super. Ga hem denk ook eens liften.

    groetjes
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja he viel niet mee we moesten er echt inkomen maar daarna ging het ook lekker helaas heb ik er dus ook een aantal gemist maar die zie ik dan vanzelf wel voorbij komen leuk, leuk. Dit kaartje vind ikin ieder geval schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...