happy birthday to you


Het leuke van zo'n scrapweekend is dat er over en weer spullen worden uitgeleend. Zo gebruikte ik van Anja deze leuke 'kringeltjes' stans van PTI. Ik stanste het uit goudkleurig karton, lief stempelafdrukje van StudioCalico en een tekstje van AveryElle, beetje bling erbij en klaar! 

Morgen weer iets met die 'kringeltjes' maar dan gestempelde....


Het was leuk wakker worden vanmiddag (nachtdienst...) want ik zag dat ik in de spotlights stond, in een blogpost van Eline Pellinkhof

Reacties

  1. Een onwijs gaaf kaartje! Wat een schatje dat hertje :). En een eervolle vermelding bij Eline, terecht want het is een superleuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben verliefd op je kaart! Super cute met het hertje en die gouden kringels zijn gaaf! Ik ga gauw op de blog van Eline kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf die kringeltjes en je hert is zo sweet! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een coole kaart! Heel mooi met dat klein beetje goud en het hertje is te schattig voor woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja die kringetjes zijn gaaf. Maar je hertje vind ik eindeloos:) Wat een super-super mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die kringetjes en dat hertje is te schattig, mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf, dacht eerst dat het een heel dun touwtje was. Een super leuke kaart, Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is inderdaad een erg leuke stans!!!! Maar ook een leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart heb je weer gemaakt Margot.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje is deze kaart Margot!!
    Super leuk dat je in de spotlight staat op de blog van Eline Pellinkhof en terecht want ik vond je kaart met het vosje ook helemaal te gek!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi
    Wat een ontzettend lief kaartje.
    Groetjes thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi,hi, Margot dit was geen gemakkelijk kaartje maar hij is schitterend geworden hoor en wat leuk dat je in de spotlights staat toppie hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten