Pagina's

vrijdag 24 oktober 2014

Koera! & Vitamins


Op het forum van de ScrapAngels organiseerde ik een doorgeefkaart-ronde. Elkaars kaart liften, tot er van het origineel weinig meer over is. 

Ik lifte als laatste van de groep het kaartje van mijn voorganger. Het koetjespapier is van Studio Calico, als ook de houten koetjes. 


Maar ik lifte ook het origineel, wat een verschil tussen mijn beide kaarten! Dit kaartje heb ik gestuurd naar een lief mens die wel wat vitamientjes kan gebruiken na een operatie.

13 opmerkingen:

  1. Haha wat een leuke titel echt top .
    Erg leuk kaartjes heb je weer gemaakt.
    Fijn weekend
    Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die combinatie van papieren en houten koetjes! En wat een gaaf idee om een vitamine-kaart te maken! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel verschil inderdaad, maar allebei gaaf, vooral de koetjeskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Strak en stoer!
    Knap gemaakt weer Margot.
    Fijn weekend en groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je eerste kaart vind ik geweldig! Leuke opzet en koera, hahaha humor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, zo van die 'door-denk-humor' ;-)De koetjes zijn ontzettend schattig! De peertjes-embos-folder is ook een leuk detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en Koera geweldig leuk gevonden.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, ha...wat weer een geweldige kaarten, zóóó origineel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schoon nice doe zo voort ;)
    zou ik zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kaartjes, vooral de Koera is geniaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...