I {heart} my cat


Mijn eerste blogpost in 2015! 
De beste wensen voor iedereen!

Het jaar begin ik met de nieuwe uitdaging op het blog van de Dutch Card Lovers. Na december, een cadeautjes-maand, hebben we vast allemaal restjes cadeaupapier over. Gebruik deze op een kaart of ander project. 

Mijn cadeaupapier was erg mooi, het komt uit de FLOW, maar nu is het verscheurd en verkreukeld... De kat dader is al een ouder chipboard figuurtje van Basic Grey.

Doen jullie ook mee? Je hebt de tijd tot 16 januari 18:00 om je kaart te uploaden op het blog van de Dutch Card Lovers. De winnaar ontvangt een prijs van onze sponsor en mag meedraaien bij een volgende challenge als gast-designer.

Reacties

  1. De beste wensen voor het nieuwe jaar! Wat een leuke poezenkaart, een heerlijk creatieve en speelse creatie. Een mooi begin van het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtkaart! Je kat heeft goed werk gedaan, ik vind juist het verfrommelde papier erg leuk! Tof dat ik gastdesigner mocht zijn!!
    Gezellige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk het verkreukelde papier! Leuke kaart en onwijs leuke challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniaal! Echt superleuk verzonnen!! Ons pakpapier zag er ook zo uit met een jonge pup in huis. Ik vind nog steeds overal snippers. Misschien toch maar bewaren voor een kaartje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke uitdaging, kado papier is soms zóóó mooi (deze zeker!!) en wat een gave kaart, zó grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief, en stoer tegelijk. Helemaal leuk!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaah wat een leuke uitdaging. Hier liggen ook nog een paar papiertjes die té mooi zijn! Ik vind de kat echt weer een dropje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wateen leuke combi, dat vogeltjespapier en de kat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat leuk, zeg! Jij hebt toch altijd weer bijzondere beestjes afbeeldingen op je kaarten, zo geinig!
    Haha, de kat, die cadeaupapier leuk vindt (-: Met kerst zijn wij bij mijn zus geweest, die een gezellig dikke rode kater in huis heeft. (hij lijkt een beetje op Dikkie Dik, grijns). Van de cadeautjes onder de boom was hij helemaal aangedaan. Hij ging er heerlijk op liggen, zette zijn nagels in het papier en begon te spinnen. Beste plek tijdens de feestdagen voor hem.
    Sorry, lang verhaal geworden, maar ik vond het wel bij je super leuke kaart passen!
    Fijne zondag!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik hou van je lange blogreacties! <3

      Verwijderen
  10. Wat een leuk idee! En geweldig met die kat erbij. Heel goed gevonden en een leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook een heel gelukkig nieuwjaar voor jouw...

    wat een cute kaartje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super zo als je het papier het gescheurd en gekreukt! En ik geloof best dat de kat de dader is hoor zou mijn katje ook doen lekker spelen met een prop inpakpapier.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook de beste wensen!!
    Je 1e kaart is weer een gave; grappig en heel mooi! Fijne zondag, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij ook nog de beste wensen Margot. Leuk dat papiertje heb ik ook nog ergens liggen. En dat poesje maakt het helemaal weer een margo kaartje. Leuke uitdaging. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuk! en superleuke challenge ook.. helaas heb ik geen kadopapier van de Decembermaand sla deze challenge dus even over. Nog een gelukkig nieuw jaar voor jou ook..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuke kaart, Margot! Ik zie in gedachten een van je stouterds lekker graaien in dat papier. En jij ook een mooi 2015, we zien elkaar vast weer dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zag je kaartje op het DCL blog al voorbij komen, wat een leukerd! Leuk bedacht met de snippers papier!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een creatief en mooi jaar gewenst Margot! Wat een ontzettend leuke kaart, het is weer genieten op jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij ook de beste wensen.
    Wat heb je een super leuke kaart gemaakt

    groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuk kaartje! Leuk papier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn collega's laten altijd katten zien die tussen het inpakpapier gaan liggen, in de dozen gaan zitten, dus ik snapte dit kaartje helemaal, moest even grinniken.... Erg leuk verzonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke blog om te lezen! en zeker om weer terug te bezoeken ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen