Pagina's

woensdag 21 januari 2015

Max


Een creatief weekend in Zandvoort achter de rug in de B&B van Monique (aanrader!) Maar liefst 12 kaarten gemaakt en veel stempels, stansen en ideeën uitgewisseld met de andere meiden! En echt waar: ik heb voor het eerst 'gekleurd' met copics (verwacht geen perfect schaduwwerk ;)), maar die kaarten volgen later...... De komende dagen dus veel 'activiteit' op mijn blog!

Dit kaartje is voor een collega, pas moeder geworden van een zoon. De naam is gestempeld met stempels van Eline Pellinkhof, het hertje is van Studio Calico. Een stoer kaartje met een vleugje schattigheid.

19 opmerkingen:

  1. Wat een lekker stoer kaartje! Wat is dat hertje leuk zeg.
    Ben benieuwd naar je andere kaartjes.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi
    Een super leuk kaartje .
    ben benieuwd naar de rest van je kaartjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! En dat klinkt naar een heerlijk doorgebracht weekend! Samen hobby-en is nog leuker, toch? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag hem al voorbij komen op Pinterest. Erg leuk en ind stoer met een vleugje schatigheid.

    Euh jouw nichtje, woont die toevallig in Zwolle? Het meisje op mijn kaartje lijkt namenlijk (ook) erg op het meisje voor wie ik hem heb gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nee niet in Zwolle maar in Middelburg ;)

      Verwijderen
  5. Gezellig en hoe knap dat je dan zo productief kunt zijn. Dit kaartje is i.i.g. erg gaaf, zo lief dat hertje! het komt mooi uit tegen het schuin geplaatste papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi kaartje, ik ben weg van dat hertje! Zo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoer en lief inderdaad, helemaal leuk. Gezellig en fijn zo een productief weekend, ik kom weer gluren bij je hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 12 kaarten! Dat is al een compliment waard! Max heeft in ieder geval een juweeltje te pakken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maak je toch een gave kaarten, zóóó cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag hem al voorbij komen op FB en ben fan :).Gaaf met dat hartje en dat mooie strakke ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi geworden! ben benieuwd de volgende..heel creatief..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf kaartje! Ben weg van het hertje, zo leuk.
    Ik ken dat niet , een scrap weekeinde......maar klinkt geweldig!
    Ben benieuwd wat je nog meer voor een moois hebt gemaakt
    Fijne avond, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, strak kaartje. Klinkt goed zo een creatief weekend!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supergaaf kaartje! Echt onwijs leuk zo met dat hertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige layout en kleurencombi! Idd stoer & schattig, knap gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...