Baby


Helemaal in stijl met het ijsbeertjes-geluk in Blijdorp! Dit is mijn bijdrage voor de nieuwe uitdaging op het blog van de Dutch Card Lovers. Dat is deze keer een sketch door mijzelf ontworpen (meer geluk dan wijsheid) in paint 

De ijsbeertjes zijn 3D plaatjes van Eline Pellinkhof, Als ik in een hobbywinkel ben, ga ik altijd op zoek of ik daar een paar velletjes van kan vinden, want ik vind ze leuk!


Doe ook mee met deze sketch-uitdaging en ga naar het blog van de Dutch Card Lovers, voor meer inspiratie, de top 3 van vorige keer en informatie over de sponsor. Veel succes en plezier! 


Reacties

  1. Wat een ontzettend leuke kaart en schets. Ga zeker meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaaaaaaf!!! En súper cute!!
    Ik ga proberen ook mee te doen.......maar een sketch is de allergrootste uitdaging voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woeps daar ging iets niet helemaal goed... Dus poging nummer 2 ;) .

    Wat een onwijs leuk kaartje! Zo schattig met mama en baby ijsbeer. Ik ben er echt helemaal weg van Margo! Dit verdriet een dikke 10!!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry sorry sorry nu schrijf ik je naam weer verkeerd! Schaam! Lang leven de dyslectie... Maar bij deze typ ik het eventjes goed: Margot!

      Verwijderen
    2. Geeft niets hoor! Bedankt voor je leuke berichtjes!

      Verwijderen
  4. Schattig! Perfect voor pril babygeluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart! Echt schatjes die ijsbeertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eeeeeeeeeeeeenig Margot!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SCHATTIG!!!!
    Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Margot,
    Ik zag net je kaart bij DCL en ik moest hier even laten weten, dat ik je kaartje geweldig leuk vind..
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk, zo'n kaartje met een hoog "cute"gehalte, ik vind 'm enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enig kaartje weer! Wat ben je toch een kei om van weinig veel te maken! Ik zal eens kijken of ik met de sketch aan de slag kan.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor, weer een erg originele kaart, erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend schattig kaartje! Heel mooi geworden! Ik zag de challenge al voorbij komen, wellicht doe ik mee als ik de tijd kan vinden deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief en schattig kaartje Margot!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf!!! Ach vooral dat kleine ijsbeertje....schatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wat een gaaf baby kaartje, wat ben jij toch goed in het maken van CAS kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oef....te schattig gewoon. En gaaf cas ook nog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is superschattig! Mooi met al dat wit. Goede schets ook, ik ga zeker proberen mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is supermooi! Wat een rust en liefies! Mooie sketch...dus met wat tijd zou het hier tot een kaart moeten kunnen komen.... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieve kaart! Die ijsbeertjes zijn te leuk en jouw sketch ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Margot , ik was je bij sommige blogs al tegengekomen bij de reacties en was van plan om je blog te bezoeken , maar je bent me voor !!! De ijsbeertjes zijn zo lief !! En je blog is mooi ! De uilen kaartjes en met dat vogeltje vind ik ook mooi gedaan. Ja, ik wordt zeker je volger ! En jij bent mijn 29 ste, ik ben benieuwd wie nummer 30 wordt ?? Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaartje zag ik op DCL, dus op zoek gegaan naar je blog.
    Dit kaartje is so cute...:-), ik ben je nieuwe volger!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wonderful embossed background and darling bears.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind hem zooo Gaaf!! Die beertjes zijn zo leuk...smelt....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, schattig! Idd leuk, die ijsberen. Zou ik zelf nooit aan denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze kaart is TOP!!!!! En niet alleen omdat ijsberen mijn lievelingsdieren zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen