Fabulous


Zondag! Tijd voor de nieuwe uitdaging van de Dutch Card Lovers! Deze keer is het de bedoeling dat je tekststempels en/of textdies gebruikt. Ik vond onderin mijn grote doos stempels deze Fabulous stempel van Heidi Swapp, Al een oudje maar ik vind 'm Fabulous! Deze keer twee kaartjes gemaakt voor jarige scrapvriendinnen die beide 50 jaar zijn geworden. 


Ga naar het blog van de Dutch Card Lovers voor nog meer inspiratie, de winnaars van de vorige uitdaging en meer informatie over de sponsor. Je hebt de tijd tot 13 maart 18:00. Veel succes!

Reacties

  1. Gaaf Margo, en dat is inderdaad een supermooie stempel! Die grote doos toch he?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, binnenkort die doos maar eens leeggooien, kijken wat er nog meer in zit ;)

      Verwijderen
  2. Wat heb je de stempels leuk gecombineerd, super gaaf zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gave kaartjes, die stempel is echt super! Maar vooral hoe jij hem verwerkt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. idd de stempel is fabulous en jou kaartjes helemaal! Super gedaan weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de stempel ook fabulous! Zou trouwens ook perfect passen bij mij gay best friend, is zijn favoriete woord ;-) maar dat terzijde! Je kaartjes zijn prachtig! bij de eerste vind ik het leuk dat de speech bubbles in elkaar lijken te passen en bij de tweede vind ik het idee van de laagjes-achter-een-potje dan weer origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan zeg! Het is wel een leuke uitdaging! Ik ga eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave stempel; ik vind dit soort kaarten geweldig! Mooi met die mason jar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie geen diertjes.....valt meteen op. Maar wat een mooie kaarten. Mannelijk, heel erg. Geweldig. En zo gaaf hoe je de letters hebt gedaan achter de pot, lijkt net echt, briljant!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De tekststempel doet het bij beiden zo goed! Mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi gedaan! Vind de tekststempel wel erg mooi en de manier waarop je het cardstock bij de eerste kaart hebt gesplitst ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooooh, wat een gave kaarten. Mooi papier en mooie kleuren. Ik ben 'om'.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen