Pagina's

woensdag 15 april 2015

Baby Geboren


Een mix van Create a Smile, SU en Eline Pellinkhof, alles combineren, dat vind ik het leukste van deze hobby, zelf verrassende combinaties maken. Het kaartje is voor de Lift Challenge, maar dat hadden jullie natuurlijk al lang gezien ;)


Onder het vellum zitten pailletjes, de zogenaamde Flat Shaker Card, dat idee vond ik op het blog van MFT, met een heel leuk instructie filmpje. Het kaartje doet ook mee met de uitdaging op het blog van Simon Says Stamps In the middle.

23 opmerkingen:

  1. Wat is 'ie leuk. En mooi. En lief. En creatief. Heel leuk, de schuine lijnen en het shaker gedeelte. En dat beertje, zucht... smelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk om een ijsbeertje voor een geboorte te gebruiken!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, laat het maar aan Margot over om er iets heel eigens van te maken! Erg gave kaart! Zo schattig ook, dat ijsbeertje! Fijn dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had hem al gezien op Pinterest en dacht meteen: die is van Margot! Hele leuke kaart! De kleuren zijn mooi, dat ijsbeertje is zo schattig en je shaker-deel is gewoonweg super! De Liftkaart had ik er meteen in herkend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Te gek kaartje, met allemaal mooie details. Ik ben dol op jouw stijl, Margot! Grappig dat je de schets een beetje hebt gedraaid, mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieffie!!!! Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi gemaakt ! geslaagd kaartje
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, gaaf, Margot! Jouw stijl is wederom heel goed te herkennen. Ik vind dat je geweldige kaarten maakt!!!
    Wat mij betreft ben jij de winnaar van deze ronde (hint, M@rjan en Cornelie... hahaha)
    Een te gekke lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergaaf kaartje Margot!!
    Dat ijsbeertjes is helemaal cute. En dat mixen van al die dingen en merken samen is gewoon één van de leukste dingen van het scrappen.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik kan er ook niet om heen en geniet ook altijd van jou "draai" in dit geval letterlijk ;-)
    IJsbeer is mijn lievelingsdier en ik ben dól op shaker cards. Mooi deze met vellum ga ik onthouden.
    Dank je wel Margot!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke draai heb je aan de lift kaart gegeven. Eigenlijk is gewoon alles er leuk aan :-)
    Grtz
    Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gave lift; wat een mooie plek waar je die ijsbeer in hebt gezet! Zo goed om te zien hoe jij je eigen mooie draai eraan geeft... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verrassende uitvoering! En niet in de negatieve zin van het woord, juist heel erg tof! Lief met de ijsbeer en de stiksels. En gaaf dat je hem kunt shaken! Een goede kanshebber! Maar dat vond ik de vorige keer ook ;-)

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love your beautiful design! Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk! Heel mooi en net even een andere twist!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave uitwerking van de challenge!!
    Voor mij het winnende kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja hoor het winnende kaartje supergaaf Margot echt schitterend. Leuk he die flat shaker heb ze ook al gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig, ben helemaal verliefd op je mooie stijl, de stijl a,la Margot, die je uit 1000de herkend

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...