hip hip hooray


Een zeer vrije vertaling van de lift op het blog van de Lift Challenge. Een paar dagen geleden het te liften kaartje in mijn hoofd opgeslagen, er daarna niet meer naar gekeken, vanmiddag ineens een idee en toen ontstond dit kaartje.

De lente spat er vanaf, heerlijk dat roze, rood en geel! Ik ben inmiddels in het bezit van een set Copics, kleuren moet ik nog leren ;)....... Het kuiken is een stempel van Create a Smile en het tulpje is een stempel van Lawn Fawn. Het kaartje wil ik ook mee laten doen met de challenge op Simon Says en Really Reasonable Ribbon/Word Art Wednesday.

Reacties

  1. Wauw, Margo, wat een vrolijk, flitsend kaartje! Die twee merken passen echt goed bij elkaar! En dat kleuren...hoef je volgens mij niet te leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute, vrolijk, mooi, speels... helemaal leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. Prachtige kleuren !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit echt een hele toffe versie van de liftkaart! Ik herken hem er wel heel duidelijk in en vind hem erg origineel! Vrolijk ook!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf en weer een echte Margot,zoals altijd maak je er je eigen ding van. Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk die vrolijke kleuren! En toch goed de lift te herkennen... Heerlijk iets nieuws; veel oefenplezier! (is niks voor mij...die Copics) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow gaaf Margot en ik zie dat het leuren toch al aardig lukt, leuk hoor gaaf gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit vind ik echt een geweldige briljante kaart...
    ik heb pas al mijn copic's weg gedaan en twijfel nu of ik mijn distresse dingetjes ook weg ga doen...
    maar als ik dit dan weer zie...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moest meteen denken aan een leuke tekst erbij... Kip kip hooray, lig in een deuk om mezelf. Was ook een gaaf paasmaaltijden geweest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha kan zo op een doosje van Knor, met nog zelf toevoegen: kip :)

      Verwijderen
  10. Geweldige kaart, de kleuren spatten er vanaf ;-) Leuke eigen versie van de lift.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kaart. Knap gedaan zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke, frisse kaart met prachtige kleuren! Een hele leuke uitwerking van de challengekaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf...kuiken is super leuk en de kleuren spatten van het scherm af.
    Vind het ook een geweldig leuke en originele uitwerking van de liftkaart, Margot!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi wat een vrolijkerd met die tulp! Kan zo hier uit de bollenvelden komen oppoppen ;-) Fijn weekend! (en die papiertjes met hartjes zijn van crate paper de valentijnslijn)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, zo leuk zoals je dat weer helemaal in je eigen stijl doet. Top!
    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superschattig kaartje met een heel lief stempeltje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is DARLING and super creative, Margot. In fact, SO awesome that I'd like to share a couple of great challenges where you could link it, and where it would fit perfectly. I hope you will play along with us!

    Really Reasonable Ribbon - Things With Wings - http://reasonableribbon.blogspot.com/search/label/challenges

    Word Art Wednesday - Anything Goes
    www.wordartwednesday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you for the sweet comment!

      Verwijderen
    2. Hi again, Margot! I'm SO glad you've chosen to share your sweet (tweet) card in our Things With Wings Challenge, and I hope you will join us again real soon.
      Blessings,
      Karen
      Really Reasonable Ribbon

      Verwijderen
  18. Wow wat een gave kaart!! En wat heb je de lift weer geweldig naar je eigen idee vertaald!! Daar heb ik echt grote bewondering voor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Adorable card! Such a fun design!! Very sweet!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen