Pagina's

donderdag 7 mei 2015

hello {yellow}


Zonnebril op iedereen, want deze kaart is geel!

Het katje is een stempel van Anke  (heel leuk winkeltje, zeker gaan kijken!) en het papier is van Create a Smile Stamps. Het schudgedeelte is gemaakt van verpakkingsmateriaal (in dit geval het dubbelzijdige tape van de Action). Verder heel veel gele pailetten! Hello gestanst uit zwart cardstock en vastgeniet op het schudgedeelte.

Bedankt voor alle reacties in mijn vorige blogpost over het Dymo-tape!

15 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan, vooral dat schudgedeelte.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf en wat een mooie kleur geel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk vrolijk, dit gele kaartje met dat lieve katje! En ik ben erg benieuwd naar je olifantje, lief stempeltje he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What fun background paper and love the little cat shaker card design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat geel erg mooi. Ook het poesje dat komt piepen en de vrolijke hello letters vallen erg in de smaak. Goed idee om verpakkingsmateriaal te gebruiken voor het schudgedeelte ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk zonnig kaartje! Ik ga mijn verpakkingen toch eens beter bekijken voor ik ze weggooi! Topidee om er een shaker van te maken!! (En het winkeltje van Anke is idd heel erg leuk)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihi, eigenlijk had je er visjes in moeten doen alsof ze door de vissenkom kijkt. Moest daar meteen aan denken toen ik jouw enige kaart zag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja nu je het zegt, dat is ook een goed idee! Bij het volgende rolletje dubbelzijdig tape ;)

      Verwijderen
  8. deze is echt zo super leuk....
    heerlijke kleur ook geel...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje!!! Leuk dat kleurtje geel en zo'n shakerbox is super met pailletten.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I <3 geel... en een kaartje met een shakerbox... geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps, nu zal ik die verpakking de volgende keer maar bewaren en het echt een keer proberen; ik vind deze schudkaart zoo gaaf! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergaaf Margot en die stempels zijn zo cute ik voel een bestelling aankomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf; die kat vind ik zo eigenwijs. Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...