Mr. & Mrs.


Een kaart voor een collega die gaat trouwen. Het vrouwtje kreeg een sluiertje, het mannetje een zwart vlinderdasje. De tekststempel is van SimonSaysStamp. De confetti (met wit embossingpoeder) is een geweldige stempel van SU, zelfs 1 van hun leukste vind ik. De lieveheersbeestjes heb ik gemaakt met een die van Eline Pellinkhof.


Ook de envelop kreeg een extra'tje! 

Deze kaart doet mee met de uitdaging op City Crafters, daar vragen ze om wat met pailletten te doen. Via Stella, zij zit in het DT-team. kwam ik daar terecht.

Reacties

  1. Fantastisch mooie kaart Margot!
    Echt prachtig.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat boft jouw collega met zo een super kaartje ! erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel origineel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! De kleding van de beestjes vind ik een geweldig detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan, leuk die lieveheersbeestjes.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful card this is ... Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze kaart, ik vind ze super mooi!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig lief, leuk, vrolijk kaartje! Echt een plaatje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel tof gedaan !! Lief en vrolijk !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That looks awesome, thanks for sharing with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe verzin je ze toch telkens, die dierenkaarten?
    Wederom een gaaf exemplaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Margot,
    wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt! Ik vind hem zo origineel met het sluiertje en vlinderdasje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo gaaf hoe je de lieveheersbeestjes aan hebt gekleed! Mooie en originele kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaart met die ladybugs Margot. Heel leuk dat je mij bent gaan volgen ik heb me net ook bij jouw aangemeld. Dat we elkaar fijn kunnen inspireren, heel leuk. Morgen heet ik je officieel welkom op mijn blog en zet ik er een link bij naar jouw blog, wie weet genereert dat nog nieuwe volgers.
    Hartelijke groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gaaf kaartje wederom Margot zo lief die lieveheersbeestjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een super leuk kaartje is dit geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is nog eens een leuke trouwkaart. Enig die lieveheersbeestje met sluier en strikje. Volgens mij is dit de origineelste kaart die het bruidspaar gekregen heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi hoi

    wat een lieve kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank je wel Margot. Leuk dat je gelijk volger bent geworden. Je lieveheersbeestjeskaart vind ik echt super schattig. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is soooo pretty!!! Thank you for joining CCCB this week!!
    Samra DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat snoezig! Het sluiertje is een super vondst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O, wat leuk, gaaf en super schattig, maar toch volwassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het zo hartstikke leuk dat je meedoet bij CCCB! En wat een gave uitwerking van de challenge. Die lieveheersbeestjes vind ik tóp! Dank je wel voor het meedoen bij CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach wat schattig zo, echt leuk om de lieveheersbeestjes als bruidspaar aan te kleden! Erg lief :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leukerd zeg!!!!! Erg origineel!!! En idd een hele mooie stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat CUTE! en een goed idee zo off the edge!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hartelijk gefeliciteerd met de winnende kaart! Echt dik verdient!
    Veel plezier als gast designer bij CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Joehoe je hebt gewonnen!!! Ik vind het superleuk dat je dan ook GD bij ons kan zijn; ik ben nogal een fan van je stijl :) Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen