Pagina's

dinsdag 7 juli 2015

Life


Een parasol kunnen we wel gebruiken!

Ik ben deze week gast-designer bij CCCB omdat ik met deze kaart een paar weken terug heb gewonnen! De uitdaging is You are my sunshine. Een kaart maken in voornamelijk geel, dat past perfect bij deze warme en zonnige dagen!


De parasol heb ik gemaakt door een cirkel uit te stansen, daar een 'pizzapunt' uit te knippen en vervolgens de cirkel in 'pizzapunten' op te vouwen. Als je 'm daarna weer uit elkaar vouwt is het toch net een parasol. Een sateprikker omwikkeld met lint en het hondje  heeft een mooi schaduwplekje.


30 opmerkingen:

  1. Heerlijk zonnig kaartje Margot! En dat parasolletje is geniaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg, wat een leuk idee van dat parasolletje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. FANTASTISCH Margot, wat een super vrolijke kaart met een te gek solletje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie kaart Margot!!!
    Prachtig...
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my this is beautiful!! I love that little dog with his umbrella ... Thanks so much for guesting with us this week at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo leuk, dat parasolletje! Echt iets aparts...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aah, geweldig kaartje! Leuk, dat geel, het parasolletje en het schattige hondje, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je mocht gast designen, je lieveheersbeestje kaart was ook wel erg leuk! Deze kaart ook weer, een hele verrassende met het gave parasolletje en lieve hondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat is deze gaaf! En wat vind ik het superleuk dat je deze week onze GD bent! Dat idee van dat parasolletje is briljant :) En je hondje zo schattig. Prachtig in geel; het is eerlijk gezegd niet mijn go to kleur maar het is me gelukt....ha! Jij komt er heel goed mee voor de dag!Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super adorable!! Good to have you over at CCCB :)
    Samra DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congrats on being guest designer over at CCCB! Your card with beautiful yellow color is so pretty and so cute with the dog and umbrella!!!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card Margot! I LOVE the umbrella!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, what a lovely card! It seems that yellow and gray are a great color combo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een fantastische kaart met een leuke twist...eh..parasol

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What fabulous colour and dimension you have on this cute card! Just lovely! Thanks for being our Guest Designer at City Crafter.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Top! Hoe schattig dat hondje, en onder een parasol. Ik vind het geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik gebruik eigenlijk nooit geel........als ik zo jouw kaartje zie vraag ik mij af waarom niet. Wat een súper gaaf en vrolijk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi hoi

    geel en oranje toch wel mijn favo kleuren. dus deze kaart helemaal mijn ding.lief.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze keert is leuk ! Ik zie dat ik al even niet bij je ben komen kijken . Dit maak ik gelijk goed !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoelde deze kAArt .... te snel getypt !

      Verwijderen
  21. Lief hondje zo onder de parasol. Leuk gevonden om zo een parasol te maken.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...