Pagina's

zondag 30 augustus 2015

cat {in a bag}


De zomerstop is voorbij en we starten weer met een nieuwe uitdaging op het blog van de Dutch Card Lovers. Het is deze keer mijn beurt en het leek mij leuk, geïnspireerd door mijn katten, om een papieren zak of paperbag te gebruiken.


Die hebben jullie vast wel liggen en zo niet, ze zijn heel makkelijk zelf te maken. Op Pinterest vond ik een tutorial. Omdat ik voor mijn kaart een klein zakje nodig had, heb ik 'm ook zelf gevouwen.


En dit enige paperclipje kreeg ik cadeau, een heel doosje vol, zijn ze niet leuk!


Doen jullie mee? Je mag met je 'paperbag' doen wat je wilt, verras ons maar! Je kunt je kaart/project uploaden op het blog van de Dutch Card Lovers tot vrijdag 11 september 18:00.


31 opmerkingen:

  1. Wat een geinig zakje, super leuk kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk met die poesjes . En vooral diegene die piept in het kleine zakje !
    liefs * Sarah *

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart al moet ik nu wel een traantje wegpinken. tja, dat doen katten, overal inkruipen. Ik mis hem zo enorm! Ik ga eens kijken naar de challenge, leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk geworden! Het zijn kleine monstertjes, die katten, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige kaart, ik vind je eigen gevouwen zakje enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke kaart, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk deze kaart, dat kleine zakje is zo schattig met dat poesje er in ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke idee, dat poesje dat de papieren zak onderzoekt, dat doen ze inderdaad graag. Weet ik nog van mijn twee katten :) Erg gaaf kaartje en wat leuk is ook die paperclip! Echt iets voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahah die nieuwsgierige kat, leuk bedacht Margot en die paperclip is echt superrr leuk en past hier perfect!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, Margot, het is weer een énige kaart geworden! Wat een geweldig idee!
    Je kunt dit dubbel opvatten: een nieuwsgierig, speels katje, dat een zakje doorzoekt. Of de kat in de zak kopen... (((-;
    ... Ik denk het eerste (-:
    Onze (nu 12 weken jonge) Lewis is langzaamaan ook de bovenverdiepingen van ons huis aan het verkennen, zo leuk. Lekker speels nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart is dit geworden, en die paperclip is helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe grappig is dit !
    Ik vind hem helemaal top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart!! Leuk idee om de kat in de zak te laten lopen. Gave challenge, misschien doe ik nog wel met jullie mee.
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super! dat zakje, maar ook die kat er in. Typisch kattengedrag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Margot dit is echt geniaal! De kat in de zak:) Top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dat toch weer super gaaf en origineel gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha ha wat gaaafffff, hoe verzin je het, super kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee. Enige stempel en mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, wat een humor, deze kaart! Ik vind em supergoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bij jou kan ik altijd mijn kattenhart ophalen.........zo leuk dat je vaak een kat de hoofdrol op je kaartjes laat zijn. Ook deze kaart is weer top, en met zoveel humor!
    Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ha ha 'kat in de zak' hoe kom je er op? Geniaal verzonnen en zo superleuk weer uitgevoerd, geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke kaart en tof idee van die poes .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo'n ontzettend gaaf kaartje Margot echt weer een knaller. Leuk hoor die paperclips enig hoor. Wat betreft je vraag over mijn roze zakje ik heb echt geen idee meer helaas waar ik ze vandaan heb zoals je al zei je hebt er vast wel ergens een liggen en ja dus had ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik moest meteen aan een origineel kat in de zak kaartje denken...grinnik...het is echt zo gaaf. Dat zakje ook zo klein, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gave uitdaging, maar laat ik nou net de dag ervoor mijn mooie zak in de papierbak gedumpt hebben... Moet iets anders verzinnen, kijken of de tijd meewerkt...
    Jou voorbeeld is prachtig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze is echt super leuk!!! Hoe kom je op het idee! Ook super papier met die gold foil katten!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oooooh Margot, hoe leuk is deze kaart!
    TOP hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...