Meow Meow Meow Meow


Heerlijk dat mooie weer, maar prutsen met papier doe ik dan weinig, liever zit ik buiten te haken of breien. Deze LO had ik nog niet laten zien, dus heb ik toch nog wat blogvulling ;)

Alle materialen zijn van Studio Calico. Het stenen potje achter de LO (met zwarte kat en witte vogeltjes op het dekseltje) kocht ik bij het Appeltaartgevoel in Rijswijk.

Je kunt trouwens nog steeds meedoen met de uitdaging op het blog van de Dutch Card Lovers. In verband met de zomervakantie loopt deze uitdaging wat langer door.

Reacties

  1. Wat een mooie LO in mooie tinten die bij de poes passen, ik ga eens kijken bij DCL..groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat past alles mooi bij elkaar en vooral ook bij de kat! Heel lief, zacht lootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige lo, leuke details en die houten poessies zijn te cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!!
    Ik heb vandaag ook (roze) poesjes op mijn blog...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige opmaak, super leuk alle details. Heb je de nieuwe stempels van Paper Smooches al gezien? Purr-fect voor jou:http://papersmooches.blogspot.nl/2015/08/85.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke LO! Poezen blijven toch een fantastisch onderwerp voor LO's en kaarten! Inderdaad, bij mij komt er ook niet veel uit mijn handen. Te warm op mijn knutselkamertje...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is wel echt hele leuk Margot!! En je kaartje hieronder met de VW bus is helemaal leuk!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie LO, vind je kleurgebruik zooo gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie blogvulling! :-) heel poezelig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen