Hope your day is special


Zondag! Tijd voor een nieuwe uitdaging bij de Dutch Card Lovers: gebruik stencils op je kaart. Ondanks dat ik een aantal stencils bezit (gekregen bij een card-kit o.i.d.), gebruik ik ze nooit. Het resultaat vind ik altijd teleurstellend. Daarom zelf een stencil gemaakt, die ik vervolgens ook letterlijk heb verwerkt op mijn kaart :)

Het stempeltje is van Create a Smile Stamps, ingekleurd met Copics. Als jullie wel goed met stencils overweg kunnen, doe dan mee met deze uitdaging. Je hebt de tijd tot 25 september 18:00. De sponsor zorgt voor een leuke prijs. succes!

Reacties

  1. Ik herken het wat je zegt, maar laatst heb ik weer een kaart gemaakt en ze toch maar weer uit het stof gehaald met een beter resultaat als eerder. Jouw kaart is ook erg leuk en vrolijk, met daubers op de achtergrond werken is een heel goed idee...groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk idee om zelf je stencil te maken en te gbruiken. Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke stencil en superleuk dat je de dots niet één kleur gegeven hebt, het is in zijn totaal een heel gaaf en vrolijk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Margot, na het zien van je gave inspiratie-kaart op het challengeblog van Dutch Card Challengeblog ben ik even naar je blog over gehopt. Ik vond het zo grappig dat je het stencil gemaakt, gestencild en gebruikt hebt op je vrolijke kaart. Heel leuk idee, je hebt er een fan / volger bij hoor :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor iets wat misschien niet helemaal je ding is is deze toch hartstikke gaaf! Leuk in die felle kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margot,
    wat een vrolijke kaart heb je gemaakt voor de challenge bij DCL. Ik vind hem echt super. Ik heb ook stencils, gebruik ze veel te weinig. Het verschuift bij mij vaak en dan kun je de hele achtergrond weggooien.. Ik moet toch eens kijken hoe dat echt moet, wat ik de natuurlijk iets niet goed.
    Jouw zelfgemaakte achtergrond is top!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hetzelfde probleem, maar plak tegenwoordig de boel vast met washi-tape, schuifprobleem over :)

      Verwijderen
  7. Gaaf kaartje en wat een leuk idee die dots!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er een super vrolijk, en lekker kleurrijk kaartje van gemaakt.
    Ook ik moet me aansluiten bij het ik-gebruik-ze-veel-te-weinig rijtje. Ik vind eigenlijk een beetje en geklieder. Je tip om de stencil vast te plakken met een stukje washitape ga ik zeker een proberen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is mooi ! Tof met dat vogeltje en die kleurtjes ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is prachtig geworden! Leuk met al die vrolijke kleurtjes en het wollige effect van het stencil.
    Ze zitten helaas ook niet in mijn systeem.. jammer want het effect is echt heel leuk. Ik vergeet ze gewoon te gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat eem vrolijke kaart. Mooie kleurtjes.ik vind het knap als mensen met stencils kunnen werken. Ik heb ze dan ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaart weer gaaf! Heerlijk die frisse kleuren!
    Enne als je zin hebt in een workshop/middag werken met stencils op allerlei manieren, dan nodig ik je graag uit! Ik ben helemaal gek van stencils en heb er denk ik net zoveel als dat ik stempels heb... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk vrolijk en kleurrijk !!
    Leuk dat de cirkels/rondjes in diverse uitvoeringen terug komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een inspiratie! Ik ga m'n stencils ook weer eens uit de kast trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. vind dat je een super gezellig kaartje ervan hebt gemaakt.
    en ook hier veel stencils, maar gebruik ze te weinig ....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Briljant idee! en dan ook ng verwerkt op je kaart. Ik zeg WAUW! Hij is mooi, vrolijk, stoer en schattig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten