North Pole


Ouderwets 3D, met de plaatjes van Eline Pellinkhof is het echt geen straf! Ook het papier (met uitzondering van 'de Noordpool' die ik uit mijn Bosatlas heb gescheurd) is van Eline Pellinkhof. Het is babypapier, maar ik vind het ook prima passen bij winterse kaartjes.


Een al wat oudere snijmal gebruikt van SU (Circle Card), maar hoe vouw je die kaarten nu eigenlijk.......? Omdat ik dat dus niet goed snap, lees: gebrek aan inzicht, gebruikte ik dat ding dus nooit. Nu moest ik wel, want het te liften kaartje bij de Secret Card Lift op het SA-forum had dus zo'n vorm.


Gelukkig kun je aan alles een eigen draai geven ;)


En ook de tekstjes zijn stempels van Eline Pellinkhof, zo past alles uiteindelijk mooi bij elkaar! 


Mocht iemand nog 3D knipvellen hebben liggen van Eline Pellinkhof en er niets mee doen, ik neem ze graag over! 


Reacties

  1. Oeps, zo uit de atlas gescheurd? Wel grappig een 3-D-kaart zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens dat 3D gewoon nog heel leuk kan zijn, niks ouderwets. Ouderwets gezellig! :) Heel leuk kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig kaartje! Zeker met die geweldige plaatjes van Eline Pellinkhof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief dat Eskimootje en wat een leuk model! Gaaf dat stukje landkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien een wat moeilijke maar wel een heeel leuke Margot!! Inkleuren van stempels vind ik het aller leukst maar een gezellig 3Dtje op zijn tijd daar is niks mis mee zoals jij hier ook laat zien, enig hoe alles bij elkaar past!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superlief kaartje geworden... ook ik vind de plaatjes van eline pellinkhof zo lief en schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart Margot!!
    Helemaal top...
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 3d? Super leuk! Ik heb zelf niet zoveel met dit soort plaatjes maar deze Eskimo vind ik wel een toppertje! Wow! Leuk met die achtergrond uit de Bosatlas. Wat een gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh deze is leuk!!! ik hou wel van knippen maar niet zo van die plaatjes... al moet ik bij deze mijn mening herzien ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen