Warm Thoughts


Is het nu een hondje met een gewei of een hertje met een hondekop?

Reacties

  1. Haha, allebei! ERG leuke kaart! En wat mooi dat boompje met de sterretjes bij de figuurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij een jong rendier!
    Het "oude " rendier Rudolf rent tenslotte voor de slee!
    Dus dit is zijn opvolger!
    Super leuke kaart!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whahaa who cares, hij is gewoon superrrr leuk net als je hele kaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk ook een klein rendiertje Margot....wat schattig he....een prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, zo leuk! Of het nou een hondje of een rendiertje is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doesn't matter - I LIKE!
    Of nee, dit vind ik te kortaf. Het is een super leuk kaartje met een heel lief hertje. Van welk merk eigenlijk? De boom met de sterretjes vind ik ook zo goed bedacht! ... ik hou van sterren *** (wist je nog niet, hè, hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen idee welk merk, Judith.... Ik heb ze geleend.

      Verwijderen
    2. Ik heb inmiddels ontdekt dat ze van MFT zijn.
      Schattig, hé? Wat mij weerhoud om deze stempel set aan te schaffen zijn de kerstmannen. Ik vind eentje wel leuk, maar drie net te veel... (-;

      Verwijderen
  7. Wat een geweldig gaaf kaartje!! Echt heel leuk!! En ach, wat maakt het uit, hond of hert, het is gewoon grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou het ook niet weten; ik hou het op een hondje met... In ieder geval weer een mooie kaart! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een erg leuk kaartje, het hertje/hondje is echt een schatje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maakt niet uit, het is een schatje!!! zo leuk ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi een hortje dan misschien ;-)
    Leuk kaartje zeg! En tof weer de stiksteekjes bij de sterretjes. Echt jouw handtekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het is gewoon een super schattig kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hi hi ik ga voor het hondje... maar het maakt natuurlijk niet uit, het kaartje is en blijft superschattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga voor hertje... Hihi.. Je kaartje is gewoon super leuk! Net als je kaartjes hieronder, dus ik scroll nog even naar beneden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een lief hertje op een mooi kaartje !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen