OH, Baby!


Voor een vriendin die zwanger is en nog niet weet of het een jongen of meisje gaat worden. De stempel van de zwangere vrouw is van SU. Het 'YEAH BABY! tekstje komt van een stempellap van De Creatie, een winkel die al jaren niet meer bestaat, dus al heel oud.

Zelf geprobeerd van die leuke vlekken te maken met waterverf, maar dat liep op niets uit... Het is lastig om daar dan weer overheen te stempelen, iemand tips?
Kant en klare papiertjes met 'vlekken' zijn ideaal ;)

Morgen weer een rond kaartje! 
Door aan de achterkant de onderkant af te snijden blijven ze goed staan, die tip vond ik laatst op Pinterest.


Reacties

  1. Hoi Margot, ik vind de tekst op de kaart erg leuk voor een zwangerschap. Deze waterverf-vlekken zijn toch gaaf? Je kan eventueel ook met een klein spuitflesje gekleurd water spuiten, of stempels van verfspatten gebruiken. Als je waterverf gebruikt misschien op aquarelpapier. Altijd heel goed laten drogen en zelf stempel ik met zwarte Stazon-inkt, die kan overal op...succes.
    Jij bedankt voor de tip over het afsnijden van de onderkant aan de achterkant..LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh bedankt voor de goede tips! Ga ik uitproberen!

      Verwijderen
  2. Leuk kaartje, dat ronde vind ik tof! En wat een goeie tip om van het achterste deel een stukje af te snijden, ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kant en klaar is natuurlijk ideaal, maar het ligt ook aan de inkt die je gebruikt...ik gebruik zwarte Versafine, Archival of Stazon...hoop dat je hier wat aan hebt...
    Je kaart ziet er ondertussen gewoonweg super uit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige dikkebuikstempel, leuk kaartje Margot!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha te gekke kaart weer!!!:-)
    Leuk effect toch wel hoor met die waterverf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig kaartje! Dat draadje met de sequins eraan vind ik een geniaal detail! Maar ook de stempel die je gebruikt hebt is gaaf en met die watervlekken is niets mis hoor!! En ja, de Creatie.... dat was een heerlijk winkeltje, jammer dat het weg is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk kaartje geworden ! Vind de verfvlekken ook erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk papier én stempel, een ronde kaart is ook erg leuk. Goede tip van het afsnijden van de cirkel, handig om te weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg! Handige tip van de achterkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je vlekken heel mooi!!! Stazon inkt is voor mij de uitvinding. En voor die vlekken geldt, oefening baart kunst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Slimme tip, die onderkant! Ik lees hier al meer over Stazon. Dat gebruik ik tegenwoordig ook zeer regelmatig! Ideaal! Je kaartje is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk kaartje! al zo vaak ronde kaartjes gezien maar nog nooit zelf gemaakt... zal ik toch eens verandering in moeten brengen. Het is duidelijk dat het te lang geleden is dat ik nog eens ben komen kijken zo veel moois.Ik kijk nog even rond ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Margot,
    de vlekken vind ik juist ontzettend leuk en goed gelukt. Misschien had je zelf andere verwachtingen van het eindresultaat, maar dit is enig. EN die stempel van SU is geweldig, ken ik niet!
    En die tip van je doet me denken aan het ei van Columbus! LOL.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje zeg. En leuk ook dat je die rondjes aan elkaar hebt gemaakt. Die ga ik onthouden. Ik heb ook een keer een ronde kaart gemaakt. Ik heb toch een partij zitten tobben om de 2 rondjes netjes aan elkaar te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geniaal gewoon, opgeslagen in het systeem :) En ik kan wel lachen om de dikke buik met de grote blauw/roze 'splash' op de achtergrond :) Gebruik ook Stazon voor ondergronden die een beetje anders zijn dan normaal papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi! Leuke stempels heb je ook gebruikt.
    De kleuren vind ik ook goed passen bij het thema en er is nog mooi niet bepaald of het over een jongen of meisje gaat.
    Heel leuk!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze is té leuk om er niets over te zeggen. Niks mis met je waterverf achtergrondje, juist hartstikke gaaf! De stempel is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind waterverf achtergrond juist geweldig :) Als ik met waterverf of distress stains iets doe is dat altijd op aquarelpapier. Goed laten drogen. Ik vind Versa Fine en Memento in zwart ook erg goed. Zijn ook watervast! En je kaartje vind ik gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen