Fijne Pasen {4x}


Bij weinig inspiratie is Pinterest ideaal!
Paaskaartjes vandaag en ze zijn allemaal gelift.
Het haasje en de eitjes ingekleurd met waterverf, het origineel vind je hier.


Het worteltjes/bietjespapier is perfect voor dit kaartje. 
Ook dit konijn 'slordig' ingekleurd met waterverf. 
Het is een lift van dit kaartje.


Deze vind ik persoonlijk niet zo geslaagd... 
Het origineel is vele malen leuker!


En dit kaartje was oorspronkelijk ook een lift,
maar ik heb 'm zo verbouwd, dat je het geen lift meer kunt noemen ;)

Fijne Pasen allemaal!

Reacties

  1. Ik vind ze stuk voor stuk super! Wat een schattige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes allemaal en jij ook een fijne Pasen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enige kaartjes! Wel gelift...maar met een grote dosis van jezelf!
    Fijne pasen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn wel heel leuk !!!!!
    Fijne Pasen
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn het super schattige kaartjes Margot....prachtig!
    Groetjes en fijne dagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind ze allaal erg leuk en grappig. De kaart met kuiken en paraplu vondcok juist geslaagd. Weer een wat anders en heel toepasselijk wat het weer betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margot, ze zijn stuk voor stuk leuk en als ik niet wist dat je weinig inspiratie had zou ik dat zeker niet denken! Dat worteltjespapier heb ik ook nog ergens liggen. Gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk deze kaartjes elk met een grappige twist, maar ondertussen ook zo mooi van ontwerp! Fijn Paasweekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vrolijke paaskaartjes!!
    En ideetjes/inspiratie opdoen op het grote www....doen we dat niet allemaal?,niks mis mee!!
    Je vroeg welk konijnen-stempeltje ik heb gebruikt op mijn kaartje....Het is een oudje van Liliofthevalley.co.uk
    Ik stuur dat even via deze weg....ik heb nl geen idee hoe ik op blog-commentaren moet antwoorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ze zijn superleuk gelift hoor! Mooie vrolijke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk toch dat liften?! Zomaar een hele serie leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelift maar toch helemaal op zijn Margots, allemaal met een leuke twist. Super schattig allemaal, ben helemaal weg van nummertje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dit echt een supergave serie; geweldig! Ik zal eerlijk zijn :) dat konijn heeft wel een streepje voor:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen