Lets Party Til The Cows Come Home


Mijn verzameling Copics heb ik inmiddels wat uitgebreid, ik vind het kleuren verrassend leuk, maar of ik er nou echt goed in ben, dat betwijfel ik. Het gaat om het plezier toch?


Deze beestjes hebben ook allemaal plezier, met dank aan de nieuwe uitdaging bij de Dutch Card Lovers die vandaag van start gaat. Gebruik 1 of meer spreekwolkjes op je kaart. Doen jullie ook mee? Je hebt de tijd tot 18 maart 18:00 om je kaart te uploaden op ons Dutch Card Lovers blog.



Reacties

  1. Of je er goed in bent?? Ja, het ziet er super uit! Heerlijk he, beetje kleuren, zo ontspannend...heb gisteren samen met Ellen een middagje zitten kleuren, latte erbij, helemaal gezellig!
    Je kaartjes zijn leuk, grappige beestjes, rond model, gaaf!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een originele kaartjes weer, erg leuk! En natuurlijk is het plezier hebben in het kleuren en kaartjes maken het belangrijkste. Je kleurtjes zitten er goed op hoor, maar ik snap wel wat je bedoelt. Er zijn mensen die kunnen toveren met potloden en stiften, het is vooral veel oefenen met laagjes, kleuroverloop en schaduwen denk ik. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een grappige kaartjes! Leuk ook, dat ronde modelletje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is waar Margot....als je er maar plezier in hebt!
    Het gaat je ontzettend goed af moet ik zeggen....twee schattig kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. énig zijn je kaarten weer! Hoe bedenk je het toch telkens (-:
    ... en een workshop kleuren met Copics wil ik zo graag nog een keertje volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, ik vind je kleurwerk toppie. En je kaarten ook, zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kleurwerk ziet er top uit !
    Kaarten zijn erg grappig !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kleuren is voor mij bijna het leukst aan het hele kaartjes maken en bij jou ziet het er ook super uit Margot, wat een geinige kaarten heb je weer gemaakt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er is totaal niets aan te merken op je coloring skills, hoor. Het werkt altijd zo lekker ontspannend.
    Je laat ons vandaag wel ff 2 onwijs leuk kaartjes zien.
    Ze zijn echt zó gaaf. Super creatief hoe je bent om gegeaan met de spreekwolkjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Margo,
    nou, of je er goed in bent of niet...ik vind het er top uit zien. En plezier in een hobby is toch geweldig, of je er nu in uitblinkt of niet! Daniel Lohues zei gisteravond dat alles wat wie ook doet, de grootste sterren, het is allemaal geknooi. Dat relativeert enorm. Maar jou kaartjes zijn echt heel geinig! En mijn kaart voor de challenge is al klaar, maar moet nog even wachten met plaatsen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer hele leuke grappige kaarten! Mooi hoe ze je lijken aan te kijken!
    En Copics? Bij vriendinnen geprobeerd, maar helemaal, echt niet mijn ding... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben ook geen held in het copic kleuren maar voel me altijd weer even 7 als ik lekker met mijn stiften aan het kleuren ben. En dat is ook wat waard toch?! Je kaartjes zijn weer super! Ik vind de ronde vorm ook zo leuk, en mooi hoe de tekst ook mee loopt met de vorm. It's all in the details!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke kaartjes. Grappig hoe de dieren kijken.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kleurwerk is geweldig. En je kaartjes vind ik gaaf; enig met deze dieren; dat varken en die geit vind ik zo lekker eigenwijs:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahaha wat een leuke kaartjes . echt lekker vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaartjes met die tekstwolkjes. En dat kleuren, prima toch als je er lol in hebt. Je kan het iig beter dan mij.

    Fijn weekend!!!
    Groeten vanFemminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een superkaartjes ! zulke leuke afbeeldingen !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze vind ik echt te gek voor woorden!! Ik denk dat ik die ook eens ga proberen maken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten