Smile


Onze laatste uitdaging voordat de Dutch Card Lovers met zomervakantie gaan. Een hele leuke uitdaging want we gaan liften! Je mag zelf de kaart uitkiezen die je lift, dat mag er een van ons team zijn (leuk!) of van een andere kaartenmaakster die je bewonderd.

Ik koos voor AnniKarten. Haar blog vind ik echt inspirerend, haar kaarten lijken simpel, maar over ieder kaartje is erg goed nagedacht, Ze zijn kleurrijk, vertellen vaak een klein verhaaltje en ze bevatten vaak een beestje, net als mijn kaarten ;)


Mijn kaart is een eigen leven gaan lijden en lijkt totaal niet meer op die van Anni, maar dat vind ik juist het leuke van liften, ik laat mij inspireren, maar ga daarna volledig mijn eigen weg... Het leuke schaap is van Cats on Appletrees.

Liften jullie ook mee? Je kunt een leuke prijs winnen die ik deze uitdaging sponsor. Ga naar het blog van de Dutch Card Lovers voor meer lift-inspiratie, de voorwaarden en een foto van de te winnen prijs. Veel succes!


Reacties

  1. Ik ben helemaal wèg van je kaartje! Enig schaap, zwart en wit, wat lenen deze stempels zich daar goed voor!!
    Gezellige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van jou vind ik SUPER! Oh wat is dat ook een leuk merk; dat schaap vind ik zooooooooo gaaf! Supermooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke challenge, en superleuk liftkaartje. Word wel heel moeilijk om iemand te kiezen.. ik heb zoveel helden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! Ik word er echt vrolijk van. De challenge met een lift naar keuze vind ik ook tof als uitgangspunt. Ik probeer op tijd iets klaar te krijgen!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf kaartje, zo leuk zoals je je eigen draai eraan gaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margo,
    wat een enig kaartje heb je gemaakt en gelift. Superleuk en ja dat heb ik dus ook vaak, dat een kaart een eigen leven gaat leiden. Soms zo erg dat ik geeneens aan de challenge kan meedoen. Maar dit moet gaan lukken...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een erg leuk kaartje, super stempeltje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gave kaart Margot.
    Lief dat je een bericht plaats ivm gastdesigner op DCL.
    Gaat voorlopig niet lukken ben ik bang. Eerst maand vakantie dan Creaspektakel voor MD en bruiloft dochter en verbouwing keuken en badkamer. Drukke tijd dus.

    Fijne vkaantie
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw kaartje is echt helemaal leuk! Ik zie dat jij ook al gevallen bent voor Cats on Appletrees ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal gaaf en grappig met die COAT-stempels! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier een fan van ConA stempels.. en jouw kaart vind ik super leuk... gelijk ff pinnen hoor... en wie weet nog eens liften.. groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie lift. Ik ga eens kijken of ik hier aan mee kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf jou kaart!!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen