Pagina's

vrijdag 8 juli 2016

hello friend


Wat is de nieuwe pandabeer/stans van Eline Pellinkhof leuk! 
Het grappige is dat Sanne en ik een klein aandeel hebben gehad in het ontstaan van deze stans, waar je trouwens ook een gewone bruine beer mee kunt maken. Zo´n knuffelig pandabeertje is heel geschikt voor een vriendschapskaartje, speciaal voor een mede-scrapster.

Als jullie mijn blog een beetje volgen hebben jullie misschien opgemerkt dat ik deze kaart van mijzelf  heb gelift. Je kunt vandaag tot 18:00 nog meedoen met de uitdaging bij de Dutch Card Lovers en lift een favoriete scrapster! 


Wil je deze stans winnen, ga dan naar het blog van Eline Pellinkhof.


32 opmerkingen:

  1. Wauw, wat is dit een lieverd zeg!! Enige stans en een geweldig leuk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is superleuk geworden! Wat zijn die pandabeertjes leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De manier waarop je deze stans bij deze kaart gebruikt vind ik geweldig. Hip en schattig: geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt die pandabeertjes zijn erg leuk!!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zó leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vind ik deze pandastans toch leuk! Ben benieuwd hoe jij er mede voor gezorgd hebt dat deze er kwam?
    Je kaart is weer zo leuk en mooi van indeling! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik reageerde op een berichtje van Sanne op IG, zij had iets geplaatst met panda's, we dachten dat het wel leuk zou zijn als daar een stans van zou zijn, van het een kwam het ander en Eline was enthousiast en ging meteen aan de slag! :)

      Verwijderen
  7. Wat is dit een geweldig leuk kaartje!
    Zo geweldig de panda's en dan ook nog eentje als verrassing aan de binnenkant, super!!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is héél erg leuk! Je maakt altijd kaarten met een knipoog, met humor. Dat vind ik zo geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is geweldig! Zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihihi, wat grappig dat je een kaartje van jezelf gelift hebt. Het origineel was leuk en jouw lift is leuk. Dat pandabeertje is echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave lift, en toevallig van ook één van mijn grote idolen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, gaaf dat je jezelf hebt gelift! Dat kan natuurlijk heel goed. Het is en top kaartje. Ik ben wel benieuwd hoe je een aandeel hebt gehad in het ontstaan van deze beertjes...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart, die beren zijn top.
    groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het stansje van het pandabeertje/beertje staat hoog op m'n verlanglijstje, net zoals het eenhoorntje/paard. Die 2 in 1 stansjes vind ik zo ontzettend leuk. Je hebt een schattig kaartje gemaakt met de pandabeertjes. Trouwens, ik zag dat je al veel volgers hebt en nu heb je er weer één bij :) Ik heb wat kaartjes van jou bekeken en ik vind ze top.
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuk kaartje. Een echte Margot!!!
    Fijne week.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het is weer een schattig kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke en mooie kaart!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een mega gave kaart vind ik dit Margot.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kom voor de eerste keer langs op jouw blog, echt super leuk!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldige kaart! Echt super leuk met al die pandaatjes. Ik vind de stans echt heel leuk, heb hem zelf ook aangeschaft. Binnenkort zullen er vast kaartjes mee verschijnen op mijn blog, Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi en schattig kaartje, leuk die pandaatjes.

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Whahaha, je eigen favoriete scrapster! Heerlijk. En terecht. Je maakt geweldige dingen. Deze ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben echt helemaal fan van die schattige beertjes! Ik denk dat ik hem toch ook ga aanschaffen... Hoe leuk is deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...