Pagina's

vrijdag 1 juli 2016

Wij zijn hier!


Uit mijn dak gegaan met waterverf, dat kunnen jullie vast wel zien ;)
Ik heb mij laten inspireren door Johanna, alles wat zij maakt vind ik mooi! De tekst 'wij zijn hier!', de doily's en het stippenstencil komen uit de scrapkit van BijOmaDee. De schaapjes zijn van Eline Pellinkhof. 

Deze LO is eigenlijk het resultaat van een Secret Scrap Lift op het SAforum. Ik was als eerste aan de beurt om een voorbeeldLO te liften. Niet alles is mijn smaak en vaak kan ik altijd wel iets ontdekken wat ik wel mooi vind aan een LO, maar deze voorbeeldLO was........niet mooi, zeg maar lelijk......
Te lelijk om 'm hier te laten zien ;)


16 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit tof gedaan, dit vind ik zo moeilijk! Mooie kleuren, en de schaapjes staan er super bij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap zeg, om aan de hand van een lelijk voobeeld zo'n leuke LO te maken! De kleuren en schaapjes zijn geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof resultaat met die verf! Mooie kleuren ook.
    Het kaartje hieronder met de schaapjes is ook leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat leuk gemaakt!
    Super!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke LO Margot!!! Kan ook niet anders als je je door Johanna hebt laten inspireren. Ze maakt zulke gave dingen. Gaaf met jouw schaapjes als details!!!
    Fijn weekend!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, dat schaapje wat om het hoekje kijkt! Superleuke LO!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben vereerd!! Wow! Dankjewel voor dit mooie compliment, en...ik vind dit een geweldig leuke layout! Vooral omdat jouw stijl met een knipoogje en een grapje er helemaal in zit. Super om een layout van je te zien en hopelijk meer :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk jou lo. Heerlijk om met waterverf te werken.super leuk
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke LO Margot. Ik vind het superlastig om hetzelfde effect met waterverf te krijgen als Johanna, maar het gaat jou heel goed af. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Best moeilijk om dan aan de slag te gaan! De waterverf vind ik er super uitzien! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superleuke layout gemaakt Margot, en heerlijk gespeelt met de waterverf zie ik, lijkt me leuk om te doen. Lekker genoten in Friesland?
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very pretty greens here, and the watercolor looks just fine!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moeilijk om te starten met iets wat totaal niet je smaak is. Maar ik vind je LO wel erg leuk geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk weer eens layout te zien. Super zeg. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...