Pagina's

zondag 18 september 2016

Happy Purr-thday


De komende twee weken gaan we schudden bij de Dutch Card Lovers. Schudden jullie mee? Je kunt meedoen tot 30 september 18:00. 

Waterverf van de IKEA gebruikt op het mooie hagelwitte aquarellpapier van Ranger. Het 'schudmateriaal' en het katje komen uit de PL-kit van Scrapdelight, de tekst is een stempel van MFT.

Ik had veel ruzie met het 3D-tape, maar uiteindelijk heb ik de strijd gewonnen en ziet het er best netjes uit, ook de zijkant ;)



17 opmerkingen:

  1. Heel gaaf en weer echt een Margot-kaart, altijd origineel!Ja, ik ook nog steeds blij met het TH papier, het was een lange zoektocht, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om de houten figuurtjes in het shakergedeelte te gebruiken. Superleuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf kaartje, ik hou erg van aquarel! En dat katje, zó snoezig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal te gek jouw shakercard!! Super tof met de houten elementjes er in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke shakerkaart Margot!! Leuk ook die waterverf.
    En bedankt voor de tip. Toevallig vanmiddag net een shakerkaartje gemaakt. Ik zal hem deze week even posten en linken.
    Fijne week!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je schudkaart ziet er keurig uit Margot!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margot,
    Wat leuk weer, deze challenge. Kijken of ik weer eens mee kan doen, de zonchallenge lukte niet door mijn zonvakantie in Italie. Jouw kaart is superleuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke schudkaart is dit! Die poes is zo leuk, zeker met al die houten schuddingetjes erbij. En dat visje aan die knijper... geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is super! Wat een leuke details en prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elke keer laat je me weer versteld staan met wat je verzint! Zo gaaf; wel shaker maar zo heerlijk anders! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwww wat een geweldig gaaf kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk kaartje met mooie warme kleuren! Helemaal geweldig :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo leuk!! Voor shakerkaarten gebruik ik foamrubber, geen gezeur met tape en een nette afwerking. Ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een gave waterverfvlek! Heel mooi van kleur en vorm. Super leuke shakerkaart is het geworden, ik heb ook altijd ruzie als ik ze probeer te maken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...