Happy Pumpkin Spice Season & Give Away!


Superleuk zijn de egeltjes van MFT, je kunt ze van alles laten doen, ze klimmen zelfs over een schutting ;)

Vandaag een feestje op mijn blog! Dit is blogbericht 666! Iedereen die een reactie achterlaat in deze blogpost maakt kans op deze feestelijke stempelset: 



Op 18 november om 18:00 sluit deze Give Away en maak ik de winnaar bekend! 

En dan nog een nieuwtje! Ik mag meedoen met de bloghop van Alexandra Renke, het is nog een verrassing wat we gaan doen, maar dat het leuk gaat worden is zeker! 










Reacties

  1. Ooh, een enig kaartje Margot, met deze schatjes van MFT, ik ben ook verslingerd aan dit soort stempeltjes. En meedoen aan de bloghop, spannend, ik ben heel benieuwd. Leuke stempels, je give -away, ik ga vast duimen...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo leuk om te zien hoe jij stempels op een heel andere manier gebruikt! Dat noem ik echt creatief! Ben ook benieuwd wat je bij de bloghop van Alexandra gaat doen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart met deze eigenwijze egels !
    Leuk die bloghop !
    Ben benieuwd !
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kaart is dat geworden! En nu herinner ik me ineens dat je niet zo ver van me vandaan woont. :)
    En die stempelset: heel erg leuk.
    Groeten, Mazina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor je nieuwtje over de bloghop. Ben benieuwd wat je gaat maken. Je kaartje heb ik live gezien en ik vond hem super. O ja ik vind je giveaway erg leuk maar aangezien ik al zoveel verjaardagsstempels en balonnen heb gun ik hem de andere mensen die reageren. Ik doe daarom niet mee.

    groetjes
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Wat een leuk kaartje! Gefeliciteerd met je 666e blogpost! Ben benieuwd naar de bloghop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je 666ste blogpost en zo'n leuke kaartjes met die egeltjes volgens mij heb ik deze IRL gezien.
    Ik ding overigens niet mee heb die stempel al ;-)
    En die bloghop klinkt heel erg leuk ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Margot ,
    Wat een leuke lieve kaart met de egeltjes heel mooi kaartje Margot !
    Gefeliciteerd met 666 blogpost!
    Leuke stempel set .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappig kaartje met de egeltjes! En proficiat met je 666e blogpost.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuk kaartje heb je weer gemaakt Margot.
    En 666 is het nummer van de duivel hahaha en aangezien ik die ben win ik de prijs whahahaha. Grapje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahahaha we zullen zien, ik vind jou een engeltje :)

      Verwijderen
  11. Feest op jouw blog: 666e bericht en mee mogen doen aan de bloghop van Alexandra Renke! Gefeliciteerd! Je egelkaart is hartstikke leuk. Schutting, ladertje... tof. Dat is ook het cadeautje dat je weggeeft. Toffe stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart heb je weer gemaakt Margot, en van harte gefeliciteerd met je 666-ste blogpost. Ben benieuwd naar de bloghop, leuk dat je daaraan mee mag doen en de stempelset.... om van te kwijlen zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je 666 blogberichtje. Erg leuk kaartje en nog leuker dat hij nu bij mij op de piano staat.��

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! 666 is heel veel!! En ik kon het niet laten weer te reageren op deze super leuke kaart; gaaf wat jij die diertjes allemaal laat doen :)! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echte schatjes zijn het, die egeltjes. Gefeliciteerd met je 666e bericht!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk schattig kaartje heb je gemaakt.
    Ik ken dit merk stempels niet. Ik vind ze wel super! leuk zeg. Gefeliciteerd met je 666 ste blog berichtje.
    Wat spannend dat je meedoet met de bloghop. Heel veel succes. Groetjes, en een fijn weekend Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wow 666 blog berichtjes dat doe ik je nog lang niet na hihi en dat we dan die leuke stempel set kunnen winnen supergaaf!! Je kaartje is een leukerd en succes met de bloghop
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend leuk en schattig kaartje!
    Gefeliciteerd met deze speciale mijlpaal! Wat een leuke stempelset geef je weg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een bijzondere getal! ((: Succes, ik doe niet mee met je candy.
    Maar ik zag je reactie bij Alexandra en ik dacht laat ik even kijken en ik zie dat je ook meedoet met de bloghop!! Super leuk.
    Ook ik ben zeer benieuwd naar deze bloghop. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 666 berichten al, wat een hoop h猫! De egeltjes op je kaart zijn te leuk. Gaaf dat je mee mag doen met de hop, ben benieuwd wat je gaat maken! (Ps. Ik hoef niet mee te dingen naar de prijs, ik heb nog zoveel spullen die nog ongebruikt liggen te wachten...)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 666, dat zijn een hoop berichten. Ik ding graag mee naar de prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, heel bijzonder 666 berichten, erg leuk. Wat een super schattig kaartje heb je weer gemaakt, erg leuk die egeltjes.
    Heel leuk dat je een erg mooie stempelset weggeeft.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk kaartje Margot!

    Ben benieuwd naar je bloghop bij Alexandra! Succes.
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo'n leuk kaartje!! Gefeliciteerd met bericht 666

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, 666 berichten! Dat moet inderdaad gevierd worden ;-) ik hoop wel dat je zo goed als alle kaartjes hebt verstuurd, want anders heb je ondertussen meer kaartjes dan knutselmateriaal 馃槀 Je hebt een superleuk kaartje gemaakt, al moet ik eerlijk zeggen dat je met egeltjes nooit iets mis kan doe bij mij... wat een gave stempelset geef je weg! (Ik duim voor mezelf;-)) En nu op naar de 1000 posts!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik heb er weinig meer in huis, de meeste zijn verstuurd!

      Verwijderen
  26. Wat veel al....666 berichten....gefeliciteerd!
    je kaartje met de egeltjes is super leuk....evenals de stempelset....zo gaaf! Wat leuk dat je met de bloghop bij Alexandra Renke, mee mag doen....succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Margot,
    wat raar !! Ik had je geschreven dat het bericht voor DCL mijn 1111e was en jij op dat moment je 666e. Maar de reactie vind ik niet meer terug. Je kaartje is heel erg lief. De egeltjes zijn super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat gek, zal wel een foutje van blogger zijn....

      Verwijderen
  28. Lief egel kaartje! Ze zijn schattig!
    666 dat is al aardig ik ben ook in die richting aan het gaan!
    Ik waag graag een kansje op de ballon stempelset! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. 666!!!!! Jij bent goed bezig :) Ik vind die egeltjes zo onwijs leuk. Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mega schattige kaart en natuurlijk gefeliciteerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dubbele felicitaties, Margot!
    Z贸 veel blogberichten 茅n meedoen aan de bloghop van Alexandra, hoe leuk is dat! Ik geniet telkens weer van je kaarten. Het is elke keer weer spannend, welke diertjes we hier zien en op welke grappige manier je ze weer hebt verwerkt op je project.

    De stempel set vind ik erg gaaf, toch gun ik deze een ander (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  32. o wauw; mooie kaart, prachtige give away (hou me aanbevolen) en voor jou een hele mooie uitdaging!
    Ook nog z贸 veel blogberichten... wat een feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jhee 666 berichten... go girl!! Ik verheug me nu al op de volgende 666 want ik vind je kaartjes zo vreselijk leuk. Deze ook weer. De candy mag naar iemand anders, ik heb al zoveel...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Al 666 blogberichten, dat zijn er nogal wat. Super hoor. Nog veel succes met bloggen en blijf ons verrassen met je mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zeg: " Wat een boel". Mooi getal 贸贸k. Proficiat met de bloghop. En voor de give away.....ben ik dol op ;) wat een leuk idee de schutting, trapje, en kiekeboe egel. Ik ben fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. O wat veel blogberichten ! en dus minstens evenveel mooie creaties ! Ook dit kaartje is weer super schattig en wat een leuke stempelset !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen