Pagina's

zaterdag 5 november 2016

Smile


Dit kaartje gemaakt naar een omschrijving (blinde kaart). Even wennen dat er geen beestje op zit, maar een bootje vind ik ook erg leuk! 

-Neem een effen rechtopstaande kaart van ongeveer 11 bij 15 cm 
-Plak hierop een effen gekleurde rechthoek van 10 bij 14 
-daarop weer een rechthoek van 9 bij 13,5 die je embosset 
-plak onderaan een strook dessinpapier van ongeveer 5 cm hoog en daarop aan de bovenkant een strook washitape. 
-Maak twee smalle framepjes van ongeveer 5,5 bij 5,5 cm en plaats deze rechts onderaan op de kaart iets schuin over elkaar. 
-strik een touwtje over de kaart net boven de washitape. 
-plaats over de framepjes een vierkant van 5 bij 5 cm met een golvend randje en daarop een net passend effen vierkant met gladde randen. 
-stempel op dit vierkant een afbeelding en een tekst. 

15 opmerkingen:

  1. Ik vind hem ontzettend leuk. De tekst die zo doorloopt door de frames.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij ontzettend leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wel spannend zo, als je niet weet hoe het eindresultaat zal zijn ! =) mooi gemaakt, en een beestje, hoeft niet altijd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me lastig om op deze manier een kaart te maken maar het is je goed gelukt. Ik was al aan het zoeken naar het visje (of kwal ofzo..) maar nee, geen beestjes deze keer. Het bootje is natuurlijk ook een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt mij ook lastig, maar dit is heel gaaf! Dat bootje is natuurlijk helemaal top bij dat papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps , lijkt me een lastige !!!!!
    Maar goed gelukt !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeoe, geen beestje! Ik grijp ook zo vaak naar mn diertjes! Maar...je kaartje is top, ook zonder gedierte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, super leuk kaartje, lijkt mij best lastig om zo'n blinde kaart te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou het niet kunnen; dat soort "blinde"opdrachten zou ik volledig verknallen:). En dit vind ik zo knap maar vooral gaaf! Ja geen beestje; net als Nicole was ik ook al op zoek. Het bootje vind ik superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk geworden margot.
    Het bootje zo leuk.
    Is dit van SU?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje en ik ben verliefd op dat bootje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awesome card! Super cool design. I love that you embossed a patterned paper. I'm definitely going to try that. Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supergave kaart! Ik vind hem heel leuk geworden! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een super leuke kaart met dat zeilbootje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...