Pagina's

vrijdag 24 februari 2017

Herd You Had A Birthday!


Lawn Fawn is één van mijn favoriete merken. In hun nieuwe collectie zit een stans waar je een pop-up kaart in de vorm van een doosje kan maken. Toen ik het filmpje bekeek wat ik hieronder in mijn blogpost heb toegevoegd leek het mij niet zo moeilijk om zoiets zelf te maken, dus zonder die stans.


Het is gelukt! Doordat 'het doosje' geen onderkant heeft kan hij plat in een envelop. Ik heb een heel oud vel scrappapier gebruikt van October Afternoon met aan twee kanten een printje.



De beestjes zijn van MFT, het gras is van Lawn Fawn wat ik bevestigd heb op de strookjes papier aan de binnenkant van het doosje.


Een aanrader om zelf te maken! De video geeft een goed beeld van de opbouw van de kaart. Mocht je er niet uit komen dan help ik je graag. 


24 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje!
    Lekker vrolijk, en die beestjes super cute.Merk kende ik nog niet, ben meteen gaan kijken.
    Ik ben ook fan van Lawn Fawn.
    Heel leuk gedaan, bedankt voor het leuke filmpje.
    Fijn weekend en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk tafereeltje ! heel erg leuk kaartje zo
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja super leuk!! Heb er ooit een tutorial van gemaakt. Prima zelf te doen ;-)
    Die van mij komt binnenkort op m'n blog. Weer heel anders ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk vrolijk kaartje Margot. Ben benieuwd naar wie je hem gestuurd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Staat nog mooi te zijn in mijn hobbykamertje ;)

      Verwijderen
  5. Super is dit. Ik ga het pinnen voor later, lijkt me leuk om te maken.
    Ik ben ook dol op Lawn Fawn en ik wacht op een bestellingske...
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat goed van jou zeg! Echt...wat een gaaf doosje, geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig, zo'n filpje dat je uitgaven bespaard. Niks een stans, gewoon zelf een doosje maken. Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet jouw doosje er gezellig uit! Lekker vrolijk met al die kleuren. Ik heb pas een vierkante gemaakt, maar zo'n rechthoekige is ook een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooooh wat een leukerdje.
    Ik hoop dat deze in mijn doosje zit wat je mij hebt toegestuurd :-).
    Ik wil dit ook nog eens gaan maken, maar nu weer druk met mijn planner aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige beestenboel in dat doosje. Heel leuk bedacht en uitgevoerd. je en Lawn Fawn blijft een geweldig merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een super leuke kaart!!! Zo is het al een klein beetje voirjaar!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gaaf! Leuke diertjes weer van Lawn Fawn. En het lijkt op een card in a box, maar dan en ander formaat. Ziet er top uit!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk geworden en zo lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh wat leuk is dit!! Een doosje vol gezellige beesten! Ziet er heel ingewikkeld uit, ik vind het knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf! Ik heb het filmpje gezien+ super dat je dit zonder stans hebt gemaakt. Ik vind die beesten g e w e l d i g!Ik zou hem niet versturen; mooi zelf van genieten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zonder stans heb je dit prima voor elkaar gekregen, een onwijs gaaf kaartje met de gezellige beestenboel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke kaart/doosje. De tekst is ook top.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een geweldig leuke kaart!
    De dierenstempeltjes zijn ook super schattig.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gelukt! Blij dat je die (dure) stans niet nodig had; kun je weer andere diertjes ergens kopen :) ! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Margot,
    Wat een leuke dingen hier weer bij jou. Net een leuke kaart gezien voor DCL maar dit is helemaal super zo'n boxje. Misschien ook maar eens proberen. Bedankt voor je inspiratie!!
    Fijne week!1
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hier word je helemaal vrolijk van!
    Superleuk met al die schattige diertjes :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoe leuk is dezee kaart? Ik heb de snijmall gekocht dus tijd om die binnenkort maar eens te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...