Pagina's

donderdag 16 maart 2017

Oh Happy Day


Mica, dat doorzichtige spul, ik heb er altijd ruzie mee omdat ik het nooit mooi gevouwen krijg, vervolgens zit het onder het stof en zie het ook nog maar eens mooi op de foto te krijgen....
Kortom ik gebruik het nooit!

Nu hebben ze bij de LiftChallenge een uitdaging met mica... Daar doe ik graag aan mee! Dus een mooie oplossing gevonden om de vouw van papier te maken en het mica aan het papier te stikken ;)


Het mica heb ik geëmbossed met een embossingfolder van SU, je ziet het niet heel goed, maar het zijn boomstammen. Mijn favoriete stempelset van Avery Elle gebruikt om de kaart af te werken.


22 opmerkingen:

  1. Je lift is heel gaaf geworden vind ik Margot. Mooi zoals je je kaart aan de bovenzijde hebt afgewerkt, ziet er heel verzorgd uit. De stempels die je op het kaartgedeelte hebt gebruikt zijn zeker leuk en het uiltje is ook heel mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken me helemaal in je verhaal 😂 Ik vind kaartjes met mica heel mooi als ze af zijn. Maar de lijdensweg met stof en vettige vingers vooraf.... Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt! Die uil is erg leuk en het embossen vind ik een geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik weet wat je bedoelt met dat stof en het vouwen is ook best lastig. Het ligt ook erg aan de de dikte van het mica. Erg leuk is jouw oplossing voor de vouw! En je lift is supergeslaagd! Dank je wel voor het meedoen, Margot.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ineens staat je blog er weer tussen, vele mooie kaartjes gemist bij je...leuk om ze allemaal nu te zien!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je leuke berichtje...jouw lift is ook super leuk met de uil...top!
    Dus de stof icm mica is voor jou ook een nadeel...nou ja er zijn ergere dingen zullen we maar zeggen.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk gedaan! Goed dat je de uitdaging bent aangegaan! Mooie stempel ook met het uiltje, schattig! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi gedaan en super idee om het te stikken. Knap resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf! En wat een goed idee van jou om het mica zo te verwerken, mooi! Tja, en Avery Elle, ook al zo'n geweldig merk! Volgens mij hebben we vaak dezelfde smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit mica-kaartje was zo te lezen echt een uitdaging voor jou ;-) Dapper dat je er toch mee aan de slag bent gegaan. Het resultaat is gaaf. Mooi dat de embossingfolder die je gebruikt hebt, combineert met de toffe stempeltjes van Avery Elle.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Slim van je om het zo te doen! Ziet er mooi uit!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie oplossing !!!!!!
    Ziet er top uit !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart zeg! Slim om het zo te doen. Leuk dat je de binnenkant ook mooi hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Yeeh, gewonnen van de mica ;) Wat een leuke, lieve stempel. Een fantastisch kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je bovenkant afwerking supergaaf! En de rest van de kaart is ook prachtig. En mooi gekleurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk geworden hoor! Ik gebruik het eerlijk gezegd ook nooit, ben er ook nooit tevreden over.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi!! Een geweldige lift is dit Margot. Top gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je dan tóch de uitdaging aan gaat! Het ziet er super leuk uit, goed idee met de vouw zo. En de twee vlakken zo op beide zijden zijn ook mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow! Dit is een pracht kaart geworden! Wat een goed idee om ze aan elkaar te stikken, al kan ik dat niet; m'n naaimachine heeft het begeven... ik weet ook niet of ik dat zou durven...maar het effect is prachtig! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik begrijp wat je bedoelt want ik kwam er met dat mica ook niet echt uit:) Jij wel; wat gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Stoer hoor, dat je het toch geprobeerd hebt en gelukkig maar want het resultaat is weer geweldig! En met jou creativiteit vind je overal een oplossing voor toch?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk dat je dan tóch meedoet. En hoe! Gaaf gedaan. Zag deze al op Pinterest en ik vind het echt een super goeie lift.
    Grappig, ik pak mica juist redelijk vaak, voor verschillende techniekjes ;-)
    Erg leuk Margot, en dank je wel voor je inzending!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...