SPRING


Dit afdrukje van SU lag al heel lang te wachten tot het een kaart werd, een jaar ofzo..... Nu is het een voorjaarskaart geworden in prachtige warme kleuren. Toch ben ik niet helemaal tevreden over deze kaart. Zou dat komen omdat er een beestje ontbreekt.....? 
;)

Hoera! Met dit kaartje won ik bij De LiftChallenge een waardebon van 10 euro te besteden bij De ScrapHeap. De service is zeer goed want ik heb inmiddels mijn bestelling al in huis! Mijzelf verwent met een mooi alfabet (stansen) van Memory Box:


Reacties

  1. Aah, beestjes...daar ben ik ook van!! Ik mis hier geen diertje hoor, ik vind je kaartje gewoon heel erg mooi! De kleuren zijn prachtig!! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je kaart schitterend je krijgt gelijk weer zin in de zon, als je dit kaartje ziet.
    Mis geen diertjes hoor, alhoewel een glurend poesje (zoals bij de kaart van de vorige bloppost) is wel erg leuk!!!
    Van harte met je gewonnen prijs, je hebt iets leuks uitgezocht!!

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje leuk en vrolijk! En wat een gave prijs van de Liftchallenge, dus nog eens leuk zelf iets uit mogen zoeken voor tien euro. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijke kaart! En een zo goed bruikbare stans heb je uitgezocht! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, soms heb je dat, dat je net niet helemaal blij wordt van je eigen kaartje. Ik word het wel van jouw kaartje, mooie felle kleurtjes, leuke bloemen, top! Je prijs is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kaart en een hele mooie prijs heb je uitgekozen
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jhee dat jij je afdrukjes zo lang bewaard en dan ook nog na een jaar weet te gebruiken! Dat vind ik al een prestatie op zich.. Je kaart is weer helemaal leuk (ondanks dat hij beestjesloos is) en je prijs is ook super. Ben benieuwd wat je er weer mee gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks je gemis aan een beestje , vind ik het een top kaart !
    Lekker fleurig !
    En een gave prijs !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik jou was stempelde ik gewoon nog een beestje aan de binnenkant:) Ik vind het super in deze mooie zonnige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een lieveheerstbeestje mis ik op de steel of bloem... Vind de achtergrond supergaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje Margot, die hartjes op de achtergrond vind ik ook zo leuk, is dat een embossingfolder?
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen