Life is messy. {#useyourstuff!}


Op de Art Specially in Nijkerk heb ik ZIG-markers gekocht. Ik wilde ze al zo lang uitproberen/kopen, maar vond dat ik eigenlijk wel genoeg spullen had om iets moois mee te maken. Toch bleef het 'watercolor' effect van de ZIG-markers mij trekken en heb ik een set gekocht.


Op het blog van Cornelie staat een bericht om de spullen die je hebt meer te gebruiken. Nou die heb ik genoeg! Ook stempels die ik nog nooit gebruikt heb. Dit schattige poesje is van SU Pretty Kitty. Binnenkort zal er wel een nieuwe catalogus op de mat vallen met allemaal leuke nieuwe spulletjes. De turn-over in Hobbyland is zo hoog, niet bij te houden toch? Voor je het weet is alles al weer 'oud' en vervangen voor nog leukere (?) spullen. 



Dus mijn motto de komende maand is #usewhatyouhave! Doen jullie ook mee? 
Volgende week plaats ik nog een kaartje met een stempelset van SU die ik nog niet gebruikt had.

Ik oefen nog lekker verder met mijn ZIG-markers.... want over het resultaat valt te twisten ;)

Reacties

  1. Wat een leuk kaartje. Ik doe nog niet veel met inkt. Wel de bedoeling om het eens te gaan proberen. Je ziet zoveel mooie creaties.Voorlopig ben ik nog aan het inkleuren met distress markers. Ook leuk. Niets mis met jouw creatie. Wij gaan er zeker meer kaartjes mee zien ;) Fijne Koningsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de Zig markers zijn leuk! En ik heb ook zoveel spullen die amper de kast uit zijn geweest..... dus use your stuff, ik doe ook mee! Ik vind je kaartje leuk, mooi met dat felroze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn motto voor dit hele jaar is meer te gebruiken wat ik al heb en ik ben er al aardig mee op weg... Ik vind het zonde om steeds maar nieuw te kopen terwijl ik nog zoveel met de al gekochte dingen kan doen... (Ik hoop zo ook heel wat restjes en gemaakte achtergrondjes op te maken :)...)
    Je kaart is weer grappig en die poeze-pluizebol is zo lief!
    De Zigs heb ik vorig jaar na de Art Specially gekocht en daar ben ik nog steeds erg blij mee... Ik hou toch erg van water gebruiken bij het inkleiren :) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest ook echt even wennen aan mijn Ziggies maar ben er nu aan verknocht. Het scheelt wel heel veel wat voor een papier je gebruikt. Het Bristol smooth cardstock werkt voor mij het beste. Dit katje is een schatje, zonde om niet te gebruiken! Ik vind jou stiksels ook altijd zo een mooi detail, het is wat extra werk maar dan heb je ook wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé wat leuk dat je ook tussen je spulletjes bent gaan kijken, en je verhaal is zo waar, eigenlijk gaat het veeeel te hard met alle releases! Tof je kaartje met dat schattige poezeloetje! En Zig markers...ik durf het bijna niet te zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik ben heel erg van de zigmarkers, maar dat wist je al. Ik ben gek op watercolor-effect! En Nicole heeft gelijk, dat papier heb ik ook. A-4 blok, dus ik snij model kaart. Jouw kaartje is echt snoezig, heel lief katje, tof! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je meegaat op alle releases ga je failliet:) Ik wil er ook meer mee doen. Ik ging op de Art Specially voor de bijl bij de Oxide inkt maar kocht niet alle kleuren. Dat vond ik al heel wat ha! Ik probeer te mixen met wat ik al heb. Ik heb een startje gemaakt:) Jouw kaart is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, hahahha, klopt. Ik ben er het hele jaar al mee bezig (eigenlijk al langer) en heb nog steeds stempels nieuw in de verpakking liggen van jaren geleden!!
    Jouw kaartje is superleuk! En de ZIG markers zijn geweldig. Ik heb ze voor mijn verjaardag gekregen. Nog geen moment spijt van!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laat ik nu even een andere ervaring hebben met de zig-markers 😉 Bij mij in de buurt kan je ze per stuk kopen, dus ik heb er een paar tinten uit gekozen die ik wel mooi vond. Maar de kleur komt nooit overeen met het dopje? Mijn huidskleur is fluo roze? Is dat normaal? Toch wat wennen bij mij.. Maar niet bij jou zo te zien, want je kaartje ziet er super uit! Dat katje is echt schattig! En #useyourstuff een beetje verslavend 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het mij te fel is verdun ik extra goed met water en soms moet het ook eerst even drogen voordat de werkelijke kleur xichtbaar wordt. Maar een fluorroze gezicht is wel ernstig 🤗

      Verwijderen
  10. Leuk!
    Ik kan je niet komen helpen met opruimen.
    Maar ik kan je wel zeggen dat het heel inspirerend werkt voor ' use your stuff ' ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen