Feestvarken


HIEP HIEP HOERA!
De Dutch Card Lovers vieren feest! We bestaan 8 jaar!!!
(is er een challenge-blog wat langer bestaat?)

Doe mee met onze uitdaging want er zijn maar liefst 3 prijzen te winnen, op ons blog vind je meer info en veel inspiratie van de 2 gast-designers en het DT-team.


Ik maakte een eenvoudige kaart in wit, zwart en roze met een feestvarken. 
De tekst is aan de binnenkant gestempeld en schijnt subtiel door de ballon heen die ik uit vellum heb gestanst. Handig zo'n krulstaart, zo vliegt de ballon niet weg... ;)

Het varken is één van mijn favorieten uit de dierenserie van Eline Pellinkhof. 
Ik heb 'm gestanst uit aquarel papier en gekleurd met ZIG-markers. 
Het tekstje 'feestvarken' komt uit een stempelset van Bij  Oma Dee.


Reacties

  1. Bijzonder zo een lange tijd al! Je hebt een super leuke kaart gemaakt. Echt een feestelijke met geweldige details weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk, feestelijk en schattig kaartje! Dat varkentje is zo leuk. Gefeliciteerd met dit jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, 8 jaar alweer! En wat een onwijs gave kaart heb je gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Margot,

    gave kaart is dit geworden!!! Dat varkentje blijft lief. Gefeliciteerd met het 8-jarig bestaan van Dutch Card Lovers.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja 8 jaar is lang! Met de liftchallenge schieten we ook op, inmiddels ook alweer 6 jaar, maar nog geen 8 hoor;-) Erg leuk, leuke challenge en wat weer een toffe kaart zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, wat gaat de tijd toch hard. Jouw kaartje is een plaatje en zo origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Acht jaar, wat een tijd zeg!! Dat is een felicitatie waard! Wat heb je een enig en vrolijk kaartje gemaakt, zo tof, dat feestvarken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met dit prachtige jubileum!! Je kaartje is weer helemaal leuk, zo koddig dit varken met die enorme ballon aan zijn krulstaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk en mooi kaartje !
    nog een dikke proficiat !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk idee om het varken in wit te stanzen en dan in te kleuren. Geeft echt een gaaf effect. En DCL 8 jaar al weer, geen idee of er andere challenge blogs zijn die langer bestaan.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf feestvarken! Zo stel ik me die toch elke keer weer voor en ben oprecht verbaasd als er een persoon mee aangeduid word :) Voor mijn gevoel ziet een feestvarken er dus echt uit als op jou kaart... Mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met deze mijlpaal van het challengeblog en wat een grappig feestvarken siert je kaart. Het idee van het vellum en dan de tekst op het achterblad vind ik heel gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super zeg, gefeliciteerd!! Ik hoop deze week tijd te vinden om mee te doen met deze heugelijke gebeurtenis! Ik vind jouw kaartje echt weer zooo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is zo leuk gekleurd! Een gaaf kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig varkentje. Ik ga eens kijken wat ik met die challenge kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig gedaan en leuk met dat eigenwijze varkentje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je dit eenvoudige varken omtovert tot een waar kunstwerkje. Ik vind de kaart geweldig!

    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat varken!!!! Oh ik ben hier wég van; wat een briljante en gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mega leuke kaart! En van harte gefeliciteerd met jullie 8ste verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen